سدیم دی سولفیت (سدیم متا بی سولفیت )500 گرمی کد 106528 مرک

مشخصات محصول

·       نام اصلی: متا بی‌سولفیت سدیم مرک

·       نام لاتین: Sodium metabisulfite Merck

·       CAS No: 7681-57-4

·       Catalog No: 106528

·       نام های مترادف: سدیم متا بی سولفیت, سدیم متا بی سولفایت, Sodium pyrosulfite, Disulfite, Pyrosulfite, سدیم پیروسولفیت, دی سولفیت, پیروسولفیت, سدیم دی سولفیت, دی سولفیت سدیم, Sodium disulfite ,

فروش متا بی‌سولفیت سدیم مرک

آزمیران فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی در ایران بوده و آمادگی دارد سدیم متابی سولفیت را با کیفیت اصل و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در صورت نیاز به مشخصات فنی از قبیل برگه آنالیز یا MSDS یا دیتاشیت با شماره موبایل 09125344368 تماس حاصل فرمائید.

متابی سولفیت سدیم یا پیروسولفیت سدیم یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی Na2S2O5 است. این ماده گاهی اوقات به عنوان متابی سولفیت دی سدیم نیز شناخته می شود. به عنوان یک ضد عفونی کننده ، آنتی اکسیدان و عامل نگهدارنده استفاده می شود.

کاربرد سدیم دی سولفیت

·       متابی سولفیت سدیم و پتاسیم کاربردهای عمده و مهم زیادی دارند. به طور گسترده ای برای نگهداری غذا و نوشیدنی استفاده می شود.

·       متابی سولفیت سدیم به عنوان یک ماده کمکی به داروهای حاوی آدرنالین ( اپی نفرین ) اضافه می شود تا از اکسیداسیون آدرنالین جلوگیری شود.به عنوان مثال، آن را به فرمولاسیون داروهای ترکیبی که حاوی یک بی حس کننده موضعی و آدرنالین هستند، و به فرمول در اتوانژکتورهای اپی نفرین ، مانند EpiPen اضافه می شود. این باعث طولانی‌تر شدن ماندگاری فرمولاسیون می‌شود، اگرچه متابی سولفیت سدیم با آدرنالین واکنش می‌دهد و باعث تجزیه آن و تشکیل سولفونات اپی نفرین می‌شود.

·       در ترکیب با هیدروسولفیت سدیم به عنوان پاک کننده زنگ زدگی استفاده می شود.

·       در عکاسی استفاده می شود.

·       می توان از متابی سولفیت سدیم غلیظ برای حذف کنده درخت استفاده کرد . برخی از مارک ها حاوی 98٪ متابی سولفیت سدیم هستند و باعث تخریب لیگنین در کنده ها می شوند و حذف را تسهیل می کنند.

·       همچنین به عنوان یک مکمل در برخی از قرص ها مانند پاراستامول استفاده می شود.

·       یک جنبه بسیار مهم مربوط به سلامتی این ماده این است که می توان آن را به اسمیر خون در آزمایش کم خونی سلول داسی شکل (و سایر اشکال مشابه جهش هموگلوبین ) اضافه کرد. این ماده باعث داسی شدن سلول های از بین رفته (از طریق پلیمریزاسیون پیچیده ) می شود و از این رو بیماری را تایید می کند.

·       به عنوان یک عامل سفید کننده در تولید کرم نارگیل استفاده می شود

·       این ماده به عنوان یک عامل کاهنده برای شکستن پیوندهای سولفیدی در لباس‌های منقبض شده از الیاف طبیعی استفاده می‌شود، بنابراین به لباس اجازه می‌دهد پس از شستن به شکل اولیه خود بازگردد.

·       از آن به عنوان منبع SO2 (مخلوط با هوا یا اکسیژن) برای تخریب سیانید در فرآیندهای سیانیداسیون طلای تجاری استفاده می شود.

·       از آن به عنوان منبع SO2 (مخلوط با هوا یا اکسیژن) برای رسوب طلای عنصری در محلول های کلرواوریک (آکوارژیا) استفاده می شود.

·       در صنعت تصفیه آب برای خاموش کردن کلر باقی مانده استفاده می شود.

·       از آن در رنگ آمیزی نمونه های فلزی مبتنی بر آهن برای تجزیه و تحلیل ریزساختاری استفاده می شود.

·       به عنوان یک قارچ کش برای ضد میکروب و پیشگیری از کپک زدن در هنگام حمل و نقل کالاهای مصرفی مانند کفش و لباس استفاده می شود. برچسب‌ها و بسته‌بندی‌های پلاستیکی (مانند Micro-Pak ™ ) حاوی ماده فعال جامد بی‌آب و متابی سولفیت سدیم قبل از حمل و نقل اضافه می‌شوند. این دستگاه ها رطوبت اتمسفر را در طول حمل و نقل جذب می کنند و سطوح پایین دی اکسید گوگرد را آزاد می کنند.

·       برای نگهداری میوه در هنگام حمل و نقل استفاده می شود.

·       به عنوان یک حلال در استخراج نشاسته از غده ها، میوه ها،و غلات استفاده می شود.

·       این ماده به عنوان یک عامل ترشی برای تصفیه غشاهای اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون آب نمک‌زدایی با فشار بالا برای دوره‌های نگهداری طولانی‌مدت استفاده استفاده می‌شود.

ویژگی های متا بی‌سولفیت سدیم مرک

·       ترکیب معدنی

·       دارای خاصیت قارچ کشی

·       تنظیم کننده pH

·       نمک اسیدی

·       محلول در آب

·       ماده‌ای خورنده

·       محصول مرک آلمان

·       کاربرد متا بی‌سولفیت سدیم مرک

·       به عنوان نگهدارنده

·       ماده ضدعفونی کننده

·       برای کنترل pH استخرها

·       در محصولات پاک کننده

·       در صنعت چرم

·       استخراج ترکیبات نیتروژن ازهیدروکربن ها

خرید متا بی‌سولفیت سدیم مرک

جهت خرید سدیم دی سولفیت شرکت مرک آلمان از آزمیران از تلفن همراه 09125344368 تماس بگیرید  تمامی محصولات آزمیران با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت اینترنتی به فروش می رسد. شما می توانید پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه سفارش خود را در کمترین زمان ممکن در درب منزل دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد متا بی‌سولفیت سدیم مرک از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اطلاعات تکمیلی محصول

·       فرمول شیمیایی       Na₂O₅S₂

·       فرمول مولکولی        Na₂O₅S₂

·       جرم مولکولی  190.107 g/mol

·       چگالی 2.36 g/cm3 (20 °C)

·       دمای ذوب      150 °C (decomposition)

·       شرایط نگهداری        بین 5 تا 30 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود

·       حلالیت انحلال پذیر در آب

·       گرید    for analysis EMSURE® ACS,Reag. Ph Eu

·       رنگ    سفید

·       شکل ظاهری  جامد پودری

·       شرکت یا کشور تولید کننده   مرک

·       علائم هشداردهنده   خوردگی خطرناک

اعتبار قیمت تا تاریخ1402/05/24

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۳,۰۱۵,۰۰۳ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ