استاندارد دستگاه اسپکتروفتومتر 10 میلی کد 104660 مرک آلمان
کد 104660 که گفتید مربوط به برند سوپلکو UV-VIS-Standard 1a است که محلول دی کرومات پتاسیم با غلظت 600 میلی گرم در لیتر است.

این محلول معمولاً به عنوان یک ماده مرجع استاندارد برای کالیبراسیون اسپکتروفتومترها در ناحیه UV-Vis استفاده می شود. جذب این محلول در طول موج های خاص را می توان اندازه گیری کرد و با مقادیر تعیین شده مقایسه کرد تا صحت و دقت اندازه گیری های دستگاه را تأیید کند.

مشخصات 10 میلی متری احتمالاً به طول مسیر کووت یا سلول مورد استفاده در اسپکتروفتومتر اشاره دارد که یک طول مسیر استاندارد برای اندازه گیری های UV-Vis است.

104660 Supelco UV-VIS Standard 1a یک محلول دی کرومات پتاسیم است که به عنوان ماده مرجع برای کالیبره کردن اسپکتروفتومترها در محدوده UV-Vis استفاده می شود. محلول دارای غلظت 600 میلی گرم در لیتر و طول مسیر 10 میلی متر است.

این محلول در یک بطری 10 میلی لیتری موجود است و توسط Supelco که بخشی از گروه Merck است تولید می شود. این محلول معمولاً برای تعیین دقت و صحت اسپکتروفتومترهای UV-Vis با اندازه گیری جذب در طول موج های خاص و مقایسه آنها با مقادیر مرجع تعیین شده استفاده می شود.

توجه به این نکته ضروری است که راه حل فقط برای استفاده حرفه ای است و نه برای مصرف انسانی. اقدامات احتیاطی مناسب باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که محلول با پوست، چشم یا غشاهای مخاطی تماس پیدا نمی کند. دستورالعمل های دقیق برای جابجایی و استفاده را می توان بر روی برچسب بطری یا در دستورالعمل های استفاده شده مشاهده کرد.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۹,۳۴۱,۱۲۶ تومان

ابزار وبلاگ