دی ال ماندلیک اسید 1کیلوگرمی کد 806913 مرک آلمان
اسید ماندلیک مرک از بادام تلخ به دست می آید . این یک AHA است که بیشتر برای استفاده در آکنه مورد مطالعه قرار گرفته است. AHA ها مواد طبیعی و مصنوعی هستند که مزایای مراقبت از پوست را از لایه برداری گرفته تا افزایش آبرسانی و استحکام را ارائه می دهند.
 

رتینول یا ماندلیک اسید کدام بهتر است؟

برای مثال، اگر می خواهید یک لایه بردار خوب داشته باشید، ممکن است رتینول را در نظر بگیرید، اما اگر پوست شما نمی تواند آن را تحمل کند، به اسید ماندلیک نیاز دارید. به عنوان یک قانون کلی به یاد داشته باشید که رتینول برای ضد پیری و ماندلیک اسید برای آکنه و هایپرپیگمانتاسیون بهترین است

از اسید ماندلیک برای چه استفاده می کنید؟

به خوبی با: هیالورونیک اسید، سایر آبرسان ها کار می کند. با: سایر AHA ها، سایر لایه بردارها، رتینول، رتینوئیدها استفاده نکنید.

آیا می توانید هر روز از اسید ماندلیک استفاده کنید؟

این لایه‌بردار برای حساس‌ترین پوست‌ها ایده‌آل است، این لایه‌بردار به همان اندازه ملایم است که می‌توان از آن هر روز استفاده کرد.

چه مدت طول می کشد تا اسید ماندلیک اثر کند؟

افزایش گردش سلولی، رفع احتقان منافذ، کاهش التهاب و ظاهری شاداب‌تر و روشن‌تر تقریباً بلافاصله اتفاق می‌افتد. آکنه در عرض یک تا دو هفته شروع به از بین رفتن و فروکش می کند. ممکن است چهار تا شش هفته طول بکشد تا شاهد کاهش رنگدانه باشیم.

آیا اسید ماندلیک پوست را روشن می کند؟

ملاسما و هایپرپیگمانتاسیون: اسید ماندلیک می‌تواند پوست را روشن و روشن کند ، لکه‌های ناخواسته خورشید را محو کند، اسکار آکنه را از بین ببرد و لکه‌های پیری را به حداقل برساند. با استفاده مداوم، آسیب ناشی از افزایش سن را مشاهده خواهید کرد و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به آرامی معکوس می شود. اسید ماندلیک همچنین لکه های قهوه ای ملاسما را تنها در چهار هفته تا 50 درصد کاهش می دهد.

موارد مشابه: 

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ