آلومینیوم هیدروکسید مرک 50 کیلوئی کد 101091

توضیحات کلی :

  نام مترادف : آلومینیوم هیدروکسید – هیدروکسید آلومینیوم  

  نامهای انگلیسی : Aluminium hydroxide, Hydrargillite

  فرمول : Al(OH)3 · x H2O

  شماره Cas : 21645-51-2

  جرم ملکولی :  78.00

  کد کالا : 101091

  بسته بندیهای موجود : 1 کیلویی و 50 کیلویی

  ساخت شرکت مرک آلمان  

 

آلومینیوم هیدروکسید نوعی باز است. آلومینیوم هیدروکسید، Al(OH)₃ در طبیعت به عنوان گیبسیت معدنی شناخته می شودو سه پلی مورفهای بسیار نادر آن - بایریت، داییلیت و نورد پرندیت - یافت می شود. هیدروکسید آلومینیوم دارای طبیعت آمفوتر است. آلومینیوم هیدروکسید برای تولید فلز آلومینیوم استفاده می شود.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آلمان  آمادگی دارد آلومینیوم  هیدروکسید را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز دارویی و غذایی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

خصوصیات ظاهری:

·       بشکل پودر

·       دانسیته 2.42 g/cm3 at 20 °C

·       دارای pH 8-9 (20 °C, 100 g/L in H2O, slurry)

·       نقطه ذوب 300 °C (Elimination of water of crystallisation)

·       دمای نگهداری 2 تا 30 درجه سانتیگراد

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ، و همچنین در صنایع دارویی

کاربرد:

     تحت نام عمومی "algeldrate"، هیدروکسید آلومینیوم به عنوان یک آنتی اسید در انسان ها و حیوانات (عمدتا گربه ها و سگ ها) استفاده می شود. نسبت به سایر جایگزین ها مانند بی کربنات سدیم ترجیح داده می شود زیرا Al(OH) 3 به دلیل نامحلول بودن pH معده را بالاتر از 7 افزایش نمی دهد و در نتیجه باعث ترشح اسید اضافی توسط معده نمی شود. نام های تجاری عبارتند از Alu-Cap، Aludrox، Gaviscon یا Pepsamar. با اسید اضافی در معده واکنش نشان می دهد و اسیدیته محتوای معده را کاهش می دهد،  که ممکن است علائم زخم ، سوزش سر دل یا سوء هاضمه را تسکین دهد . چنین محصولاتی می توانند باعث یبوست شوندزیرا یون‌های آلومینیوم از انقباض سلول‌های ماهیچه صاف در دستگاه گوارش جلوگیری می‌کنند، پریستالسیس را کند می‌کنند و زمان لازم برای عبور مدفوع از روده بزرگ را طولانی‌تر می‌کنند . برخی از این محصولات برای به حداقل رساندن چنین اثراتی از طریق گنجاندن غلظت های مساوی از هیدروکسید منیزیم یا کربنات منیزیم ، که اثرات ملین متعادل کننده دارند، فرموله می شوند.

 

     این ترکیب همچنین برای کنترل هایپر فسفاتمی (افزایش فسفات یا فسفر در خون) در افراد و حیوانات مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود. به طور معمول، کلیه ها فسفات اضافی را از خون فیلتر می کنند، اما نارسایی کلیه می تواند باعث تجمع فسفات شود. نمک آلومینیوم وقتی خورده می شود به فسفات روده متصل می شود و مقدار فسفر قابل جذب را کاهش می دهد.

     هیدروکسید آلومینیوم رسوب شده به عنوان یک کمکی در برخی از واکسن ها (به عنوان مثال واکسن سیاه زخم ) گنجانده شده است. یکی از برندهای شناخته شده ادجوانت هیدروکسید آلومینیوم آلهیدروژل است که توسط شرکت Brenntag Biosector ساخته شده است. از آنجایی که پروتئین را به خوبی جذب می‌کند، با جلوگیری از رسوب کردن پروتئین‌های موجود در واکسن یا چسبیدن به دیواره‌های ظرف در طول نگهداری، عملکرد واکسن‌ها را تثبیت می‌کند. هیدروکسید آلومینیوم گاهی اوقات " آلوم " نامیده می شود ، یک اصطلاح به طور کلی برای یکی از چندین سولفات.

     فرمولاسیون واکسن حاوی هیدروکسید آلومینیوم با القای آزادسازی اسید اوریک ، که یک سیگنال خطر ایمنی است، سیستم ایمنی را تحریک می کند. این به شدت انواع خاصی از مونوسیت ها را جذب می کند که به سلول های دندریتیک تمایز می یابند . سلول های دندریتیک آنتی ژن را می گیرند، آن را به غدد لنفاوی می برند و سلول های T و سلول های B را تحریک می کنند . به نظر می رسد که به القای Th2 خوب کمک می کندپاسخ، بنابراین برای ایمن سازی در برابر پاتوژن هایی که توسط آنتی بادی ها مسدود می شوند مفید است. با این حال، ظرفیت کمی برای تحریک پاسخ‌های ایمنی سلولی (Th1) دارد که برای محافظت در برابر بسیاری از پاتوژن‌ها مهم است،  و زمانی که آنتی‌ژن مبتنی بر پپتید باشد، مفید نیست.

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

     Identity: conforms

     Chloride (Cl): ≤ 0.01 %

     Sulfate (SO): ≤ 0.05 %

     Fe (Iron): ≤ 0.01 %

     Na (Sodium): ≤ 0.3 %

     Loss on ignition (700°C): 30.0 - 35.0 %

     Bulk density: about 90 g/100ml

     Particle size (< 150 µm): about 90

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ