بشر کوتاه 100 میلی زیماکس چک
  • بشر شیشه ای کوتاه 100 میلی کوتاه 
  • جنس بروسیلیکات 3.3
  • مقاومت شیمیایی بالا 
  • مقاومت عالی در برابر دما 
  • قابل اتوکلاو 
  • دارای استاندارد DIN
  • ارتفاع 70 میلیمتر
  • قطر دهانه 50 میلیمتر
بشر آزمایشگاهی وسیله ای است پرکاربرد در آزمایشگاهها جهت نگهداری و انتقال ، ترکیب کردن ، حرارت دادن و اندازه گیری کردن مواد شیمیایی در حجمهای 5 میلی تا 10 لیتری ساخته میشود. 
بهترین کمپانی سازنده بشرهای آزمایشگاهی شرکت شات دوران آلمان است ولی امروزه شرکتهای زیادی در کشورهای مختلف این وسیله آزمایشگاهی را تولید میکنند. که میتوان برندهای خوب را در کشورهای اروپایی جستجو کرد. که یکی از معروف ترین برندهای اروپایی زیماکس چک و یا ایزولب آلمان است که از کیفیتهای بسیار خوبی برخوردارند. 
اگر قیمت برایتان مهم است و نه کیفیت میتوانید از بشرهای هندی مثل گلاسکو استفاده کنید. ولی باز تاکید میکنم مانند برندهای اروپایی و آمریکایی نیستند. امروزه بشرهای آزمایشگاهی در کشور چین نیز تولید میشود که قیمتهای بسیار بسیار خوبی دارند و در ایران پرفروش ترین محصولات ابتدا زیماکس چک است سپس گلاسکو هند و بعد بشرهای چینی مورد استفاده قرار میگیرد.
بشرهای شیشه ای در دونوع شکل ظاهری ساخته میشود که هنگام سفارش حتما به مسئول فروش آزمیران تاکید کنید چه نوع بشری نیاز دارید بشرهای بلند و بشرهای کوتاه که بیشترین مصرف را بشرهای کوتاه دارند.
فروشگاه آزمیران در سبد کالای خود هر سه محصول بشرها را موجود دارد یعنی انواع سایزهای بشرهای زیماکس چک و گلاسکو هند و بشرهای چینی شما میتوانید با تماس با فروشگاه به شماره 02188920648 اقدام به دریافت پیش فاکتور و مشخصات فنی نمائید 
روتین ترین نوع بشر شیشه ای آزمایشگاهی به ترتیب سایزهای 250 میلی و 100 میلی و 1000 میلی است ولی موجودی فروشگاه از بشرهای سایز 5 تا 10.000 میلی موجود است.
بشرهای آزمایشگاهی در نوع خود کاربردهای متفاوتی دارند مثلا برای جابجایی از بشرهای پلاستیکی دسته دار استفاده میشود. در صنایع دارویی و غذایی از بشرهای استیل جهت جابجایی استفاده میشود جهت حرارت دادن بالا در کوره ها از بشرهای تفلونی که ضد اسید و باز هستند استفاده میشود و از بشرهای کوارتز جهت حرارت دادن بسیار بالا استفاده میگردد.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ