ارلن مایر 500 میلی دهانه باریک
ارلن مایر 500 میلی لیتری با دهانه باریک، یک نوع شیشه آلات آزمایشگاهی از بطری شیشه‌ای است که برای مخلوط کردن، نگهداری، انتقال و انجام عملیات شیمیایی و بیولوژیکی در آزمایشگاهها استفاده می‌شود. این بطری از شیشه بوروسیلیکات با کیفیت بالا و مقاوم در برابر مواد شیمیایی تهیه شده است و با داشتن دهانه باریک، برای مخلوط کردن محلول‌هایی که به نسبت کمی مورد نیاز هستند بسیار مناسب است. همچنین، بطری ارلن مایر با دهانه باریک دارای ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا در برابر شوک حرارتی، استحکام مکانیکی بیشتر و عمر طولانی تری نسبت به بطری‌های ساده است که آن را به یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در آزمایشگاههایی با دمای بالا و تغییرات سریع دما تبدیل کرده است.
شرایط نگهداری ارلن مایر 500 میلی لیتر با دهانه باریک بستگی به محتوای مورد استفاده دارد. اما در کل بهتر است این محصول را در محیط خشک و خنک (در دمای اتاق) نگهداری کنید. همچنین برای جلوگیری از خراشیدگی و آسیب دیدن سطح بیرونی آن، بهتر است از نوار محافظ یا پوشش محافظ استفاده کنید. قبل از استفاده، باید اطمینان حاصل شود که ارلن مایر در حداقل یکبار شسته شده و به دقت خشک شده است. همچنین باید از ضربه و شوک حرارتی برای جلوگیری از شکست و آسیب دیدگی به این محصول، جلوگیری شود.
برای حمل ارلن مایر 500 میلی دهانه باریک دوران آلمان، باید از جعبه‌ی اصلی و مناسب استفاده شود تا خطر شکستگی و آسیب به محصول در حین حمل کاهش یابد. همچنین، برای جلوگیری از خطرات تصادفی، باید از بسته‌بندی محافظ استفاده کرده و از ضربه‌ها و شوک‌های ناگهانی جلوگیری شود. همچنین باید توجه داشت که حمل این محصول باید با احتیاط و با کاربردن ابزارهای مناسب انجام شود تا خطر آسیب به خود یا دیگران کاهش یابد.
بعضی از بهترین تولیدکنندگان شیشه آلات آزمایشگاهی در جهان عبارتند از:

1. Duran Group GmbH
2. Schott AG
3. Kimble Chase Life Science and Research Products LLC
4. Corning Inc.
5. Gerresheimer AG
6. Wilmad-LabGlass
7. Nalge Nunc International
8. Bellco Glass Inc.
9. Qorpak
10. Wheaton Science Products

البته تولیدکنندگان دیگری نیز در این صنعت فعال هستند، اما این شرکت‌ها به دلیل کیفیت بالا، رضایت مشتریان و تاریخچه موفقیت‌آمیز، به عنوان برترین تولیدکنندگان شیشه آلات آزمایشگاهی در جهان شناخته می‌شوند.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ