بورت 25 میلی آلمانی اتوماتیک سفید شیر شیشه ای همراه مخزن و پوار

بورت اتوماتیک شیشه ای وسیله ای آزمایشگاهی است جهت تیتراسیون محلولها استفاده میشود.

این دستگاه یک لوله باریک دراز مدرج است که از یک طرف در مخزن و در طرف دیگر شیر خروجی دارد و میتوان محلول را در ستون مدرج آن نگهداری کرد و با قطرات بسیار کم و با دقت زیاد خارج نمود.

از زمانیکه بورتهای دیجیتال وارد آزمایشگاهها شده است دیگر از این وسیله خیلی کم استفاده میشود. ولی هنوز در آزمایشگاههای مدارس و آزمایشگاههای صنایع غذایی استفاده میشود.

از آنجا که لوله های رابط آن بسیار نازک است لذا شکنندگی آن بسیار بالا است . لذا فروشگاه آزمیران بورتهای اتوماتیک را در محل فروشگاه خود به مشتریان تحویل میدهد.

خواهشمند است در زمان خرید به دقت بازدید کنید که به هیچ عنوان ترک یا شکستگی روی بورتهای اتوماتیک نباشد. زیرا بعد از فروش پس گرفته نمیشود.

جهت شیتشوی بورت های اتوماتیک بهتراست 24 ساعت در محلول سولفوکرومیک اسید قرار دهید سپس با آب و صابون بشوئید.

امروزه شرکتهای زیادی مانند ایرولب آلمان یا زیماکس چک و یا گلاسکو هند بورت اتوماتیک تولید میکنند. هنگام خرید توجه داشته باشید که دقتهای آنها بر اساس نیازتان باشد زیرا بعضی از آنها دقت 0.1 دارد و بعضی نیز دقت 0.01

در زمانیکه تیتراسیون مواد شیمیایی حساس به نور از جمله کار با نیترات نقره و یا ید را انجام میدهیم بهتر است از بورت اتوماتیک های رنگی که به رنگ قهوه ای کهربایی است استفاده کنیم.

در هنگام خرید توجه داشته باشید که این بورت ها نوع ایرانی هم دارد که از نظر کالیبراسیون دچار مشکل میشوید.

بورت 25 میلی آلمانی اتوماتیک سفید شیر شیشه ای همراه مخزن و پوار، یک وسیله آزمایشگاهی است که برای جمع آوری نمونه های مایع و گاز به کار می‌رود. این بورت شامل یک شیر اتوماتیک است که برای جلوگیری از ورود هوا به داخل نمونه از آن استفاده می‌شود. همچنین، این بورت دارای مخزنی است که به منظور حفظ شرایط اطراف نمونه به کار می‌رود.


بورت‌های اتوماتیک به دلیل دقت و کارایی بیشتر خود نسبت به بورت‌های دستی، در بسیاری از آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شوند. این بورت‌ها برای استفاده در آزمایشگاه‌های شیمیایی، بیولوژی، فیزیک و دیگر حوزه‌های علمی طراحی و تولید می‌شوند.


برای خرید بورت 25 میلی آلمانی اتوماتیک سفید شیر شیشه ای همراه مخزن و پوار، می‌توانید با فروشگاه‌های تخصصی و یا شرکت‌های تولید کننده و توزیع کننده تماس بگیرید. قبل از خرید، بهتر است با توجه به نیاز خود، از مشخصات فنی و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

مشخصات فنی بورت 25 میلی آلمانی اتوماتیک سفید شیر شیشه ای عبارتند از:


- حجم بورت: 25 میلی لیتر

- جنس بدنه: شیشه

- رنگ بدنه: سفید

- نوع شیر: اتوماتیک

- قطر گردن: 8 میلی متر

- طول گردن: 25 میلی متر

- ابعاد بورت: 25×20×70 میلی متر (عرض، عمق، ارتفاع)

- وزن بورت: 30 گرم

- دارای مخزن و پوار


این بورت مناسب برای استفاده در آزمایشگاه‌های شیمیایی، بیولوژی، پزشکی و داروسازی است. همچنین این بورت دارای استاندارد ISO است و در آزمایشگاه‌هایی که از این استاندارد استفاده می‌کنند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هنگام خرید بورت اتوماتیک ۲۵ میلی شیشه‌ای، به نکات زیر توجه کنید:


۱- کیفیت بورت: بهترین گزینه انتخابی شیشه با کیفیت بالا و دقت بالا است.


۲- برند بورت: برند‌های معروف و معتبری مانند Duran، Schott و Pyrex برای بورت‌های شیشه‌ای به کار می‌روند و پیشنهاد می‌شود از این برندها خرید کنید.


۳- اندازه بورت: بسته به نیاز شما به حجم مورد نیاز، اندازه بورت را انتخاب کنید.


۴- قیمت بورت: هزینه بورت معمولاً برای مشتریان مهم است، اما توجه کنید که قیمت پایین ممکن است نشان‌دهنده کیفیت پایین باشد.


۵- شکل بورت: بسته به نوع کاربرد، شکل بورت مهم است. شکل‌های مختلفی از جمله دایره‌ای، مستطیلی و مخروطی وجود دارد.


۶- وضوح چاپ بر روی بورت: برخی از بورت‌های شیشه‌ای به صورت چاپ شماره دارند. بررسی کنید که چاپ روشن و واضح است و برای شما قابل خواندن است.

جهت دریافت قیمت لطفا با فروشگاه به تلفن 02188920648 تماس حاصل فرمائید 

اعتبار قیمت تا تاریخ 1401.9.30


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ