ترمومتر الكلي دوجداره گروه : ترمومتر الكلي شرکت :Alla France * با درجه بندي داخلي * با قطر 8-10 ميلي متر * طول 260 ميلي متر * الكل قرمز رنگ * با درجه بندي 1°C * دامنه­هاي کاري:-10+110°C -10+150°C
ترمومتر الکلی دوجداره گروه Alla France با دامنه کاری -10 تا +110 درجه سلسیوس و -10 تا +150 درجه سلسیوس، برای اندازه گیری دما در آزمایشگاه های مختلف استفاده می شود. برای مثال، در آزمایشگاه های شیمیایی از این ترمومتر برای اندازه گیری دمای محلول ها، ترکیب های شیمیایی، و همچنین برای کنترل دمای واکنش ها و واکنشگر ها استفاده می شود.

همچنین در آزمایشگاه های پزشکی نیز برای اندازه گیری دما در دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مانند آزمایشگاه های تشخیصی و درمانی، این ترمومتر استفاده می شود. همچنین، در آزمایشگاه های فیزیکی، این ترمومتر برای اندازه گیری دمای مواد و تجهیزات فیزیکی مانند لیزرها و سایر دستگاه های فیزیکی استفاده می شود.
ترمومتر الکلی دوجداره گروه Alla France با ویژگی های زیر است:

- درجه بندی داخلی
- قطر 8-10 میلی متر
- طول 260 میلی متر
- الکل قرمز رنگ
- با درجه بندی 1 درجه سلسیوس
- دارای دامنه کاری -10 تا +110 درجه سلسیوس و -10 تا +150 درجه سلسیوس

ترمومتر الکلی دوجداره از دو شیشه دوجداره تشکیل شده است که در فضای داخلی آن الکل برای اندازه گیری دما استفاده می شود. این ترمومتر برای اندازه گیری دما در محدوده دمایی -10 تا +110 درجه سلسیوس و -10 تا +150 درجه سلسیوس استفاده می شود و دارای دقت درجه بندی 1 درجه سلسیوس می باشد.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ