CO₂ incubators, BBD 6220 and Cytoperm® 2
این انکوباتورهای CO2 تجسم نسلی نوآورانه از تجهیزاتی هستند که محافظت می کنند در برابر آلاینده ها را می دهند. آنها تکرارپذیری مطلوب نتایج را تضمین می کنند. به لطف ویژگی‌های عملکرد برجسته، BBD 6220 و Cytoperm®2 برای بخش‌هایی که تمام خواسته‌های سخت‌گیرانه‌ای در زمینه حفاظت، ایمنی و کیفیت کار دارند، از پیش تعیین‌شده‌اند: در آزمایشگاه‌های میکروبیولوژیکی و با لقاح آزمایشگاهی و همچنین در تحقیقات سرطان یا مهندسی بافت. هر دستگاه جوجه کشی با قابلیت اطمینان، ایمنی و ویژگی های کاربردی مطابق با کیفیت بالاترین سطح مشخص می شود.

  • استریل کردن بخارساز
  • فضای داخلی بدون تراکم
  • ضدعفونی هوای گرم تمام اتوماتیک
  • Cytoperm 2 علاوه بر این بر این یک جو کنترل شده را در محفظه ارائه می دهد

سیستم گارد گاز که به صورت استاندارد از شش درب شیشه ای مهر موم شده و به طور خاص عرضه می شود، تقسیم بندی قطعات را ارائه می دهد. این امر زمان بازیابی را در حین بارگیری و میزان بسیار کاهش می دهد و خطر را به میزان بسیار پایینی کاهش می دهد (با Cytoperm® 2).

استریل سازی کارآمد بخار کننده قبل از ورود به محفظه ثابت شده است. بنابراین، کل سیستم بخار در معرض استریلیزاسیون دائمی قرار می گیرد و همچنین همراه با روال ضدعفونی 180 درجه سانتیگراد دوباره ضد عفونی می شود. با BBD 6220 فضای داخلی به طور خودکار در دمای 180 درجه سانتیگراد بدون نیاز به بین بردن اتصالات یا سنسور ضد عفونی می شود. مرحله ضد عفونی دستگاه در حال اجرا از طریق نمایشگر وضعیت نشان داده می شود. شرایط جوجه کشی ابزار به طور کامل به طور خودکار بازیابی می شود.

سیستم گرمایش ژاکت هوای آزمایش شده و آزمایش شده، پایداری یکنواخت داخلی و دیوار را تضمین می کند. به منظور محروم کردن «خرده‌فرهنگ‌های» ناخواسته از مواد مغذی، فضای داخلی عاری از میعانات است - حتی در سطح بالا. کنترل CO2: با استفاده از یک سلول اندازه گیری هدایتی با عملکرد شروع خودکار و صفر خودکار، ضدعفونی هوای داغ 180 درجه سانتی گراد اندازه گیری می شود. محدوده CO2: 0 تا 20٪، تنظیم دقت ± 0.1 جلد. با مخزن کنترل می شود که با اندازه گیری آب خارج از خازنی اندازه گیری می شود.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۵,۵۶۰,۰۰۰,۰۴۱ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۶۸۰,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۹۸۵,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ