سانتریفوژ مدل مگافیوژ 1/0 ساخت شرکت هریوس آمریکا
جهت دریافت قیمت با شماره تلفن 88920648 تماس حاصل فرمائید

اطلاعات
Megafuge 1.0/1.0R منظوره سانتریفیوژ

Megafuge 1.0/1.0R سانتریفیوژ ایده آل برای تمام کارهای جداسازی میباشد . باروتور مهر و موم شده به ثبت رساند تضمین سرعت بالا و زمان سانتریفوژ کوتاه است. با طیف گسترده ای از سطل و آداپتورهای ها، تقریبا تمام انواع لوله های رایج را می توان از سانتریفوژ . لوازم جانبی تنگ آئروسل تضمین سانتریفوژ امن با استفاده از نمونه های سمی یا عفونی . ذرات معلق ، باکتری ها و ویروس روتور محکم مهر و موم شده یکی از روتور محبوب ترین از نوع خود در جهان است .
ویژگی ها و مزایا

    
Maintenance.The Megafuge 1.0/1.0R با یک درایو فرکانس کنترل القاء است که تقریبا عاری از نگهداری مجهز شده است. با طراحی پایه Centricast نوآورانه، Megafuge 1.0/1.0R بسیار صاف و در حال اجرا آرام هستند.

    
آسان. کلید های تابع به وضوح مرتب و آسان برای خواندن صفحه نمایش دیجیتالی تسهیل کار با سانتریفیوژ و کمک به از بین بردن خطا است. شما می توانید یک مقدار RCF یا تنظیم سرعت وارد کنید و یک تابع سریع اجرا شده است به طور خلاصه سانتریفیوژ نمونه ها گنجانده شده است.

    
روتور مهر و موم شده . بسیار محبوب 4 محل روتور مهر و موم شده ارائه می دهد بالاترین سطح ایمنی اپراتور از آن شامل ذرات معلق ، باکتری ها و ویروس ها. روتور کامل است همچنین اتوکلاو .

ویژگی ها

سرد سازی
ظرفیت های نمونه

40 * لوله خون 4 - 7mm ( 13mm )

40 * لوله خون 7 - 10ml ( 16mm )

15ml 28 X مخروطی

50ml 12 * مخروطی

12 * جهانی 25ml

( این کالا در فروشگاه موجود نمیباشد  )

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
(موجود نیست)
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ