EC متر رومیزی همراه پایه و الکترود مدل HI2030 هانا آمریکا
قیمت 852 دلار

EC متر رومیزی همراه پایه و الکترود مدل HI2030 هانا آمریکا


لطفا پس از پایان اعتبار قیمت با تلفن 88920648 تماس حاصل فرمائید

Hanna Instruments با افتخار معرفی جدیدترین EC Meter: edge® را ارائه می دهد.

طراحی پیشگام لبه، نقطه اوج دیدگاه هانا، قابلیت طراحی، تولید یکپارچه و تحقیق و توسعه در سطح جهانی است. لبه متر تنها 0.5 "ضخامت است و هنوز هم غنی از ویژگی های متناسب با نیازهای زیادی از مشتریان است. برای کسانی که ترجیح می دهند عملیات بسیار ساده ای انجام شود، حالت عملیاتی ساده با منو و گزینه های ساده وجود دارد، در حالی که برای افرادی که نیاز به ویژگی های پیشرفته دارند، حالت عملیاتی استاندارد کامل وجود دارد. لبه HI2030 EC / TDS / Solinity کیت می تواند در هر زمان با پروب های اضافی برای اندازه گیری pH و یا محلول اکسیژن
.

edge screen size

بزرگ آسان برای خواندن LCD

لبه دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ LCD است که شما به وضوح می توانید از بیش از 5 متر مشاهده کنید. صفحه نمایش بزرگ و زاویه دید 150 درجه ای آن، یکی از ساده ترین و آسان ترین خواندن LCD ها در صنعت را ارائه می دهد.

Capacitive Touch

لمسی خازنی

لبه ویژگی های صفحه کلید لمسی خازنی است که به یک نگاه متمایز، مدرن است. از آنجا که صفحه کلید بخشی از صفحه نمایش است، دکمه های شما هرگز نمیتوان با نمونه باقی مانده مسدود شوند. کلیدهای بالا و پایین هنگامی که به طور مداوم برگزار می شوند سریعتر حرکت می کنند (ایده آل برای پیمایش از طریق سیاهههای مربوط)
.

Clear Full Text Readout

پاک کردن متن کامل متن

ویژگی های لبه روشن، راهنمای کامل متن نمایش داده شده در پایین صفحه نمایش. بدون نیاز به تفسیر اختصارات یا نمادهای تقلبی وجود ندارد؛ این پیام های مفید شما را از طریق هر روند به سرعت و به آسانی هدایت می کند.

لبه ® با بسیاری از ویژگی های لبه برش بسته بندی شده برای اطمینان از دقت و قابلیت استفاده
.

Digital Electrodes

الکترودهای دیجیتال

الکترودهای لبه بسیار پیشرفته هستند و دارای یک میکروچک داخلی هستند که اطلاعات کالیبراسیون را ذخیره می کند که به صورت خودکار از طریق لبه به برق وصل می شود. الکترود های دیجیتال همچنین دارای اتصال آسان 3.5 میلی متری می باشند، بنابراین شما هرگز نباید نگران باشید زاویه راست یا پین ها
.

Digital Electrodes

چهار پروب

HI2030 edge EC / TDS / Solinity meter با HI763100 چهار ریزپردازنده پلاتین هدایت می شود که دارای یک سنسور دما ساخته شده برای اندازه گیری های خودکار جبران حرارت می باشد. فن آوری چهار حلقه اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از اندازه گیری با یک پروب در مقایسه با پرونده های دو قطب amperometric که دارای محدودیت هستند و می تواند از اثرات قطبی شدن رنج می برد. پروب HI763100 بدن شیشه ای و PVDF با یک آستین PEI (polyetherimide) دارد. هر دو ماده مقاومت بسیار خوبی در برابر بسیاری از مواد شیمیایی تهاجمی دارند.

3.5mm Probe Input

ورودی پروب 3.5 میلیمتر

پلاگین الکترود در هرگز ساده تر نبوده، هیچ ترازویی، هیچ پین شکسته، فقط اتصال پلاگین 3.5 میلی متری و شروع به کار.

 

.

wall mount

دیوار کوه

با استفاده از لنگر دیواری (شامل)، لبه را می توان بر روی یک دیوار گذاشت، و رد پای صفر را در فضای پایه قرار داد. گهواره دارای یک کانکتور ساخته شده است تا لبه را خاموش کند و باتری ها را شارژ کند. صفر ردیف طراحی شده است برای صرفه جویی در فضای ارزشمند خود را
.

Cradle

نگهدارنده گهواره و الکترودها

لبه مجهز به یک گودال پایه ای با یک قابل تنظیم الکترودهای چرخشی قابل تنظیم برای شارژ کردن و نگهداشتن لبه در محل مناسب در زاویه دید مطلوب است.

یو اس بی
دو پورت USB

لبه شامل یک استاندارد یواس بی برای صادرات داده ها با درایو فلش و دومین پورت میکرو USB برای اتصال به کامپیوتر برای صادرات فایل و برای شارژ لبه خود زمانی که گهواره در دسترس نیست.

ثبت اطلاعات
ثبت اطلاعات

لبه اجازه می دهد تا شما را تا 1000 اطلاعات ورودی ثبت کنید. داده ها را می توان بر روی تقاضا (200 رکورد)، ثبات (200 رکورد) یا یک فاصله از پیش تعریف شده (600 رکورد) وارد کنید. اطلاعات ذخیره شده عبارتند از خواندن فعلی، تاریخ، زمان و داده های GLP.

حالت ابتدایی
حالت ابتدایی

لبه ارائه می دهد حالت های عمومی و استاندارد است. در حالت پایه، لبه به عنوان یک متر الکتریکی ویژگی های ساده را کاهش می دهد تا عملیات ساده انجام شود. در حالت پایه، متر تنها برای جبران خودکار دما، تنظیم اتوماتیک خواندن و اصلاح عامل فیزیکی خودکار در حالی که کالیبراسیون اجازه می دهد. ضریب اصلاح دما به 1.9٪ / oC ثابت شده است و ورود به سیستم در دسترس نیست. در حالت استاندارد کاربر گزینه هایی برای تغییر این ویژگی ها دارد
.


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ