دستگاه اندازه گیری BOD متر مدل BD600 ساخت کمپانی aqualytic آلمان و لایوی باند آلمان کد 2444460
اعتبار قیمت 1400.1.1

DOD  که مختصر شده Biochemical oxygen demand و یا همان نرخ مصرف اکسیژن توسط میکرو ارگانیزمها به پروسه ای اطلاق میشود که در آن میزان اکسیژن محلول مورد نیاز برای ارگانیزم های بیولوژیک هوازی موجود در آب  برای تجزیه مواد آلی موجود در یک نمونه آب در دمای معینی در یک دوره زمانی خاص مشخص میشود.

با اندازه گیری این پارامتر توسط انواع مختلف BOD متر ها در واقع میزان ثبات بیولوژیکی اب برای ارگانیزم ها مشخص میشود که مورد استفاده آن در تشخیص میزان هوادهی در حوضچه های تصفیه فاضلاب است که با اندازه گیری BOD به کمک یک BOD متر پرتابل و یا کیت تست BOD محاسبه میشود. میزان BOD در آب میتواند پارامتری برای تشخیص سلامتی آب باشد. اگر BOD در حد 1ppm باشد، آب کاملا پاک است و اگر میزان BOD  از 5ppm فراتر رود سلامت آب دیگر باید مورد آزمایش قرار بگیرد. یکی از پارامترهایی که در اندازه گیری BOD اندازه گیری میشود میزان DO و یا همان اکسیژن محلول در آب است. برای اندازه گیری این پارامتر نیز دستگاه های DO متر پرتابل ودیجیتال در بازار موجود است که به راحتی ظرف مدت کوتاهی میزان DO  را میتواند اندازه گیری کرد.

نکات برجسته

کاربر پسند

صفحه نمایش بزرگ گرافیکی درخشان

بازنمایی گرافیکی مقادیر اندازه گیری شده

رابط کارت USB و SD

BD 600 یک سیستم تنفسی برای تعیین تقاضای بیوشیمیایی اکسیژن (BOD) است. در وقت صرفه جویی کنید ، پتانسیل خطاها را کاهش داده و به راحتی داده ها را تفسیر کنید تا به تصمیم گیری در مورد کنترل فرآیند برای محیط زیست خود کمک کنید.

BD 600 یک سیستم ایده آل برای کنترل فرآیند یا به عنوان یک آزمایش ثانویه برای روش Dilution است. استفاده از سیستم تنفس سنجی بسیاری از موارد مرتبط با روش رقت برای تجزیه و تحلیل BOD را حل می کند.

 

آماده سازی نمونه کاهش قابل ملاحظه ای

آسان است برای شروع جمع آوری داده ها - به سادگی نمونه را به بطری اضافه کنید ، مهار کننده نیتریفیکاسیون را اضافه کنید و سر حسگر را روی بطری قرار دهید. نیازی به رقیق کردن نمونه یا بذر نمونه نیست. از آنجا که این یک آزمایش تنفسنجی است ، نگرانی های مربوط به هوا در نمونه از بین می رود.

لازم نیست اپراتورها در پایان آزمون حضور داشته باشند

اندازه گیری ها بطور خودکار در فواصل زمانی منظم گرفته و ذخیره می شوند و می توانند در راحتی شما فراخوان شوند - دیگر هیچ سفر آخر هفته به آزمایشگاه یا گیاهان نیست

تفسیر آسان و سریع از مقادیر اندازه گیری

علاوه بر نمایش نتایج حاصل از نمونه به طور مستقیم در میلی گرم در لیتر BOD ، صفحه نمایش بزرگ ، یکپارچه قادر به نمایش منحنی BOD است که دیدن و درک نقاط داده های اندازه گیری و روند آن را آسان می کند. علاوه بر این ، هر سر حسگر دارای یک LED یکپارچه است. این به اپراتورها اجازه می دهد تا بصری را تأیید کنند که داده ها برای کدام نمونه نمایش داده می شود و سردرگمی یا خطاهای احتمالی که در آن داده های نمونه ارائه می شود را کاهش می دهد

شرایط اندازه گیری مداوم

عملکرد عملکرد خودکار اطمینان می دهد که تمام اندازه گیری ها در دمای نمونه برابر انجام شده است. هنگامی که شرایط اندازه گیری در بین خوانش ها سازگار باشد ، اپراتورها مجبور نیستند که در مورد نتایج یا تغییرات نوسانات دما یا فشار کار کنند.

شناسایی و پیگیری نمونه

دستگاه  BD 600 ، اختصاص یک کد شناسایی یا نام نمونه را هنگام تنظیم نمونه جدید آسان می کند. این به ردیابی نمونه از زمان جمع آوری کمک می کند و قابلیت ردیابی در طول اندازه گیری نمونه را فراهم می کند

استفاده از کنترل از راه دور

اگر با استفاده از دستگاه جوجه کشی با درب شیشه ای ، اپراتورها می توانند از ریموت ارائه شده برای نمایش داده های اندازه گیری برای نمونه استفاده کنند - حتی بدون اینکه درب را باز کنید! این بیشتر تضمین می کند که نمونه ها در دمای ثابت باقی بمانند که برای نتایج دقیق ضروری است.

نمایش دادن              دارای نور پس زمینه

رابط ها    کارت

SD USB

منبع تغذیه               100 - 240 ولت / 50-60 هرتز

3 باتری قلیایی منگنز (سلول های کودک / اندازه C)

خاموش شدن به صورت خودکار            نه

اصل اندازه گیری    مانومتر عاری از جیوه؛ سنسور فشار الکترونیکی

محدوده اندازه گیری                0-40 ، 0-80 ، 0-200 ، 0-400 ، 0-800 ، 0-2000 ، 0-4000 میلی گرم در لیتر

ساعت      ساعت و تاریخ زمان واقعی

زمان اندازه گیری    انتخاب کاربر ، بین 1 تا 28 روز

قابلیت حمل              بنچاپ

شروع خودکار         آره

ایستگاه های اندازه گیری        6

انطباق     CE

EMC مطابق DIN EN 61326

کلاس حفاظت          IP 53

ابعاد         181 230 230 37 375 میلی متر

وزن         4.1 کیلوگرم (4100 گرم ، واحد با بطری و باتری 5775 گرم ، کامل با واحد همزن)

وزن با بسته بندی   (4100 گرم واحد با بطری و باتری 5775 گرم ، کامل با واحد همزن)

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ