الکترود BNC هانا مدل HI1332
قیمت 130 دلار

لطفا پس از پایان اعتبار قیمت با تلفن 88920648 یا تلفن همراه 09125344368 تماس حاصل فرمائید


HI1332B بدن PEI، دو الکترود PH اتصال با اتصال BNC است. این الکترود یک اتصال سرامیکی تنها در سلول مرجع بیرونی دارد و بخشی از حسگر pH ساخته شده با شیشه هدف کلی ساخته شده است که توسط گسترش بدن PEI پایدار ساخته شده است.

 
این طراحی طراحی ایده آل برای مواد شیمیایی، کنترل کیفیت، کاربردهای زمینه و استفاده عمومی است.

     بدن PEI پایدار
     طراحی دو جانبه
     الکترودهای قابل انعطاف
جزئیات

    
Hanna Instruments طیف گسترده ای از الکترودهای pH را ارائه می دهد که برای بسیاری از کاربردهای مختلف طراحی شده اند. نوع شیشه ای که برای اندازه گیری pH، شکل لامپ، مواد بدن، نوع اتصالات، نوع مرجع و الکترولیت مورد استفاده قرار می گیرد، تنها برخی از ملاحظات طراحی است.

    
HI1332B با استفاده از لیزر عمومی (GP)، لامپ کروی، پلی اتریمید (PEI)، سرامیک سرامیکی و اتصال دوگانه استفاده می کند.

     

    
شیشه
    
فرمولاسیون شیشه ای عمومی

    
اندازه گیری pH در دمای بسیار بالا به لامپ شیشه ای حساس مضر است و عمر آن را کوتاه می کند. یک الکترود PH با لیزر عمومی (GP) دارای مقاومت 100 مگاوام در 25 درجه سانتیگراد خواهد بود در حالی که مقاومت شیشه شیشه LT حدود 50 مگاوات در دمای 25 درجه سانتیگراد است. همان طور که دمای شیشه در نمونه کاهش می یابد، مقاومت شیشه شیشه LT به شیشه ی GP نزدیک می شود. در صورت استفاده از GP شیشه، مقاومت بالاتر از محدوده مطلوب افزایش می یابد، در نتیجه افزایش امپدانس و در نهایت بر اندازه گیری تاثیر می گذارد. HI1332B برای نمونه هایی که از 0 تا 70 درجه سانتی گراد اندازه گیری می شود مناسب است.

     

    
لامپ کروی
    
لامپ کروی

    
لامپ کروی برای استفاده عمومی است. دیگر شکلهای نوک شامل مخروطی برای نفوذ و نوک تخت برای اندازه گیری سطح است.

    
بدن PEI
    
بدن PEI

    
بدن HI1332B از رزین پلی اتریمید (PEI) تشکیل شده است. بدن PEI مناسب برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است و در اندازه گیری های زمینه به دلیل دوام آن فوق العاده است. محافظ در اطراف گرداب شیشه ای کروی موجب شكستگی می شود به دلیل اتفاقی و یا كاهش الكترود. پلاستیک PEI یک پلاستیک با کیفیت بالا است که از نظر شیمیایی مقاوم به بسیاری از مواد شیمیایی مضر است.

     

    
دوبار اتصال
    
مرجع دو جانبه

    
یک الکترود دوجداره دارای یک محفظه داخلی اطراف سیم مرجع است. یون های نقره ای در الکترولیت کامپوزیت داخلی قرار دارند که سیم مرجع Ag / AgCl را در آن قرار می دهد. الکترولیت خارج از این محفظه نقره ای است. طراحی اتصال دوطرفه به این معنی است که تقریبا هیچ نقره ای از الکترود وارد نمونه نمی شود. این طراحی اجازه می دهد تا اندازه گیری در برنامه های کاربردی که یون های نقره ای در نمونه غیر قابل پیش بینی است یا نقره ای نقره در اتصال احتمالا تشکیل می شود.

     

    
اتصال دهنده din
     
اتصال BNC

    
HI1332B از یک اتصال BNC استفاده می کند. این نوع اتصال جهانی است که می توان آن را در هر pH متر که دارای ورودی پروب BNC زن است استفاده کرد. انواع دیگر اتصالات شامل DIN، نوع پیچ، نوع T و 3.5 میلی متری برای نام چند است. این نوع اتصالات معمولا برای نوع خاصی از متری اختصاصی هستند و قابل تعویض نیستند.

     
    
تک دو در مقابل اتصال

    
الکترودهای معمولی به طور معمول اتصال مجزا هستند. همانطور که در بالا نشان داده شده است، این الکترود ها تنها یک اتصال واحد بین سیم مرجع داخلی و راه حل خارجی دارند. تحت شرایط نامطلوب، مانند فشار بالا، دمای بالا، راه حل های بسیار اسیدی یا قلیایی، جریان مثبت الکترولیت از طریق اتصال اغلب به عقب می افتد و در نتیجه ورودی محلول نمونه به محفظه مرجع است. اگر این کار بدون کنترل باقی بماند، الکترود مرجع می تواند آلوده شود و منجر به شکست کامل الکترود شود. یکی دیگر از مشکلات بالقوه ای که با الکترودهای تک سوئیچ صورت می گیرد مسدود شدن اتصال به علت بارندگی کلرید نقره (AgCl) است. نقره ای می تواند به راحتی در نمونه های حاوی بافر Tris یا فلزات سنگین رسوب کند. هنگامی که محلول الکترولیت با نمونه ارتباط برقرار می کند، برخی از AgCl روی چهره خارجی اتصالات رسوب می کند. نتیجه خواندن ناگهانی از سنسور است.

    
همانطور که از نامش بر می آید، سیستم اتصال دوگانه هانا دارای دو اتصال است که تنها یکی از آنها در تماس با نمونه است که در شکل نشان داده شده است. تحت شرایط نامطلوب، گرایش به نمونه ورودی مشهود است. با این حال، به عنوان سیستم الکترود مرجع از لحاظ فیزیکی از منطقه الکترولیت میانی جدا شده، آلودگی الکترود به حداقل می رسد. احتمال وجود مسدود شدن اتصال نیز با یک الکترود اتصال دوگانه کاهش می یابد از زمانی که سلول مرجع بیرونی از محلول های پر از "نقره ای" استفاده می کند. از آنجایی که نقره ای وجود ندارد، هیچ اتفاقی نمی افتد که می تواند به انسداد اتصال متصل شود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ