آون وکیوم دار مدل VT 6060 ساخت شرکت هریوس آلمان
کوره های وکیوم خشک کردن با اتاق ساخته شده از فولاد ضد زنگ ، خطوط خلاء ، شیلنگ و دریچه های توپ. کابینت مناسب برای خشک کردن آرام نمونه ها درجه حرارت حساس هستند و با خاموش کردن سیستم قابل تنظیم بیش از حد دما ، کلاس 2 (دین 12،880 ، بخش 1) ارائه استاندارد. شما DN 25 اتصال در پشت (به جز VT6025) ، فشار سنج آنالوگ و دو دریچه تهویه های مختلف برای سریع و بطور عالی یا ظریف یا ریز تهویه کنترل اتاق (مدل VT 6025 تنها 1 Schnellbelüftungsventil). مدل BL با شیشه دو جداره و تهویه دائم رویای صدا با 2 طرفداران به طور مستقل عمل ، که جلوگیری از نفوذ از حلال و فشار فعال شدن حرارت در عناصر <80 mbar مجهز شده است. مجهز به اتصال برای گازهای بی اثر در فضای کنترل شده کار می کنند.
• مدل های م را حرارت گوشته با محدوده درجه حرارت تا حداکثر 200 درجه سانتی گراد حرارت از محفظه خلاء حرارت داده از طریق قفسه به آزمون منتقل می شود.
• فسفر ، مدل ضمانت با درجه حرارت صفحه گرم کردن حداکثر. 300 درجه سانتی گراد hotplates به داخل قفسه یکپارچه و دادن حرارت به طور مستقیم به نمونه.
• فسفر مدل حرارت بالا زمان محلی شما با سریع و سریعتر زمان پردازش تا شش برابر نسبت به روش استاندارد اجازه خشک شدن.
· درجه حرارت میکروپروسسوری کنترل Kelvitron تی ® با نمایشگر دیجیتالی setpoint و درجه حرارت واقعی در ژاکت ، دستگاه ها و چند کانال در کنترل Digicon plattenbeheizten ® دستگاهها استفاده میکند.
• خشک شدن سری BL شامل حصول اطمینان از خشک شدن امن از تمام نمونه ها ، حلال قابل اشتعال. آنها باید یک سیستم برای انتشار خودکار از گاز بی اثر است که مانع شکل گیری نشت در صورت مخلوط گاز مواد منفجره در اتاق.
آی کلاس حفاظت با توجه به دین EN 60529 : آی
ویرایش
89.4.4
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ