دستگاه گاز کروماتوگرافی مدل GC Clarus 580 ساخت شرکت پرکین المر آمریکا

دستگاه GC Clarus 580 بسياري از نوآوري هايي را که درسایر مدل ها يافت مي شود، از جمله صفحه نمايش تمام رنگي لمسي که از طريق آن سيگنال ها به صورت زنده نمايش داده مي شوند را عرضه مي کند. اين امکان به کاربران اجازه مي دهد تا به شکلي مستقيم با دستگاه GC ارتباط برقرار کنند و از زمان مورد نياز جهت آموزش کار با دستگاه مي کاهد و سرعت انجام وظايف روتین را افزايش مي دهد.

ساير قابليت ها از جمله دستگاه اتوسمپلر يکپارچه جديد با سيني با جايگاه 108 نمونه، تکنولوژي ميکرو-کانال SWafer و سهولت سرويس دستگاه اين امکان را فراهم مي سازد تا دستگاه Clarus 580 عملکرد بسيار عالي را ارائه کند. دستگاه GC Clarus 580 در صدها پيکربندي مختلف، جهت آناليز هاي ساده و يا پيچيده و در قالب آناليزور گازي استاندارد و يا دلخواه در زمينه آناليز هاي نفتي و پتروشيميايي و آناليز هوا قابل عرضه است. دستگاه Clarus 580 در صورت نياز به تنوع و عملکرد استثنايي ،گزينه مطلوب است.

کنترل کامل دستگاه از طريق نرم افزار هاي TotalChrom و TurboMass و همچنين نرم افزار Empower شرکت Waters و نرم افزار EZChrom Elite شرکت Agilent امکان پذير است.

  قابلیت ها ومزايا: 

          طراحي بادوام و عملکرد قابل اطمينان 

          ارتباط مستقيم با دستگاه از طريق صفحه نمايش لمسي

          دو کاناله، با امکان نمايش سيگنال ها به صورت زنده بر روي صفحه نمايش

          پيکربندي هاي انعطلف پذير  با سيستم هاي يکپارچه نمونه برداري نمونه فرار (Head Space)، واجذب گرمايي (Thermal Desorption)، اسپکترومتر جرمي و يا تکنولوژي SWafer.

          Clarus 580 پايه بسياري از دستگاه هاي مدرن ارائه شده در صنعت نفت (آناليزور هاي گاز پالايش و گاز طبيعي)، انرژي هاي جايگزين (بيوديزل)، و کاربرد هاي زيست محيطي و قانوني است.

          سيستم داده قابل افزايش (TotalChrom  CDS) جهت تسهیل امر مديريت داده ها و تهيه گزارش.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ