پوار بورت D&N آلمان
پوار بورت که به عنوان پوار اسپری نیز شناخته می شود، یک پوار لاستیکی یا سیلیکونی کوچک است که در مکانیزم های اتومایزر یا بطری اسپری ویا در بورت اتوماتیک استفاده می شود. معمولاً به لوله یا نازلی متصل می‌شود که اجازه می‌دهد مایع داخل بطری اسپری یا اتمیزه شود.

برای استفاده از پوار بورت، معمولاً پوار را فشار دهید، که باعث ایجاد فشار در داخل بطری می شود. این فشار مایع را مجبور می کند تا به سمت لوله و از طریق نازل حرکت کند، جایی که به صورت یک غبار ریز یا اسپری پخش می شود. و یا فشار وارده بر سطح مخزن بورت محلول را به داخل بورت هدایت میکند. کاهش فشار روی پوار باعث توقف حرکت مایع می شود.

پوار بورت اتوماتیک  معمولاً در بطری‌های عطر، خوشبوکننده‌های هوا، اسپری‌های پزشکی یا در بورتهای اتوماتیک شیشه ای و سایر محصولاتی که مه مایع کنترل‌شده و ریز مورد نظر است، استفاده می‌شوند. مواد لاستیکی یا سیلیکونی پوار چسبندگی راحت را فراهم می کند و کارکرد آسان را تسهیل می کند.

اگر نیاز به تعویض یا پیدا کردن پوار بورت اتوماتیک برای یک محصول خاص دارید، توصیه می‌شود برای قطعات جایگزین سازگار یا دستورالعمل‌های خاص با کارشناسان فروش آزمیران مشورت کنید.

جهت خرید پوار بورت اتوماتیک میتوانید درخواست خود را در سبد کالا قرار دهید و یا به شماره تلفن 09125344368 پیامک کنید.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ