توربیدی متر پرتابل مدل HI 83749 ساخت هانا ایتالیا
قیمت 1281 دلار

توربیدی متر پرتابل مدل HI 83749 ساخت هانا ایتالیا

توبیدی متر قابل حمل HI83749 و سنجش بنتونیت تضمین ثبات پروتئین را قبل از بتلنج برای شراب با کیفیت عالی تضمین می کند.

HI83749 اندازه گیری نمونه ها از 0.00 تا 1200 NTU (واحدهای نفوذی غیرفلومتری) است و سازگار با USEPA است.

     ورود و انتقال به 200 اندازه گیری.
     GLP (آزمایشگاه خوب آزمایشگاه) قابلیت ردیابی شرایط کالیبراسیون را دارد.
     عالی برای wineries کوچک و متوسط و سرگرمی های پیشرفته.


جزئیات

کدورت HI83749 قابل حمل و Bentocheck Meter مخصوص اندازه گیری کربن در شراب طراحی شده است. این دستگاه بر اساس سیستم نوری پیشرفته ای است که نتایج دقیق را تضمین می کند، ثبات درازمدت را تضمین می کند و تداخل نور و رنگ را کاهش می دهد. همچنین برای تغییرات شدت لامپ جبران می کند، گرچه کالیبراسیون مناسب تضمین می کند که اندازه گیری ها به طور کامل معتبر، قابل مقایسه و مطابق با الزامات قانونی است. کوره های گرد 25 میلی متری متشکل از شیشه های ویژه نوری، تکرارپذیری اندازه گیری های کادمی را تضمین می کنند.


ویژگی در یک نگاه

AMCO AEPA-1 Standard Tolerance Primer - استانداردهای عرضه AMCO AEPA-1 به عنوان استاندارد اصلی توسط USEPA شناخته شده است. این استانداردهای غیر سمی از کانی های پلیمری استروژن دیوینیل بنزن ساخته شده اند که در اندازه و تراکم یکنواخت هستند. استانداردهای قابل استفاده مجدد و پایدار با عمر طولانی مدت است.

کالیبراسیون - کالیبراسیون کربنات دو، سه یا چهار نقطه ای می تواند با استفاده از استانداردهای ضمیمه (<0.1، 10، 100، و 500 NTU) انجام شود. اگر استانداردهای آماده شده توسط کاربر مورد استفاده قرار گیرد، می توان نقطه های کالیبراسیون را تغییر داد.

Fast Tracker ™ - برای کاربران اندازه گیری در طول فرایند تولید، HI83749 مجهز به Fast Tracker ™ - سیستم شناسایی برچسب (T.I.S.) است که باعث جمع آوری داده ها و مدیریت ساده تر از همیشه می شود. Fast Tracker ™ اجازه می دهد تا شراب سازان زمان و مکان اندازه گیری خاص یا مجموعه ای از اندازه گیری با استفاده از برچسب های iButton ™ در مخازن خاص برای خواندن سریع و آسان ثبت. هر برچسب iButton® حاوی تراشه کامپیوتر با کد شناسایی منحصر به فرد در فولاد ضد زنگ است.

داده های GLP - HI83749 ویژگی های کامل GLP (آزمایش آزمایشگاه خوب) توابع است که اجازه می دهد ردیابی شرایط کالیبراسیون. داده شامل نقاط کالیبراسیون، تاریخ و زمان است.

ورود اطلاعات - حداکثر 200 اندازه گیری می تواند در حافظه داخلی ذخیره شود و در هر زمان فراخوانی شود.

انتقال داده ها - برای ذخیره سازی بیشتر یا گزینه های تجزیه و تحلیل، داده های ثبت شده را می توان به یک PC سازگار با ویندوز با استفاده از پورت RS232 یا USB و نرم افزار HI92000 دانلود کنید.

صفحه نمایش با نور پس زمینه - صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه رابط کاربری آسان برای درک، رابط کاربر پسند است. کدهای نشان داده شده توسط کاربر گام به گام از طریق عملیات معمول و کالیبراسیون هدایت می کند.


اهمیت استفاده

شراب بدون رطوبت کاملا کثیف و مبهم از مواد جامد معلق تولید شده در طول تخمیر است. شراب رطوبت شده با عوامل رقیق کننده برای کاهش میزان ابری شدن درمان می شود. این آشفتگی چیزی است که شراب سازان به عنوان مهار پروتئین و یا مبهم برای کوتاه صحبت می کنند. پروتئین های مشابه تاماتین (TLP) و کیتیناز ها پروتئین های انگور اولیه هستند که مسئول تشکیل شکل می باشند. این پروتئینهای مثبت پوشیده از هم انقراض هستند و به هم میپیوندند، که منجر به ابرهای ناخواسته فلکشن و آشفتگی قابل مشاهده میشود.

پیشگیری از نیش سفید شدن پروتئین و یا ذخیره شدن در شراب سفید بطری، نگرانی جهانی است و اغلب شراب قبل از بتلنج باید تثبیت شود. یک عامل تثبیت کننده معمولا بنتونیت است. بنتونیت یک عامل تخلیه کننده نوع خاک آتشفشانی (مانند کائولن) است که به عنوان یک تثبیت کننده شراب عمل می کند. این وضوح شراب را بهبود می بخشد، اما همچنین منافع منفی به دلیل حجم تشکیل می شود، کاهش تانن و رنگ. از آنجا که انواع مختلف و ویژگی های بنتونیت با ظرفیت مختلف حذف پروتئین وجود دارد، مهم است که آزمایشات آزمایشگاهی با مقدار مشابه و درجه خیس شدن بنتونیت را همانطور که در انبار مورد استفاده قرار می گیرد، انجام دهید.

تثبیت پروتئین به طور معمول در شراب قرمز بطری به دلیل غلظت نسبتا زیاد فنول ها که با پروتئین های ناپایدار قبل از بتلنج متصل شده و رسوب می کند، مشکل نیست. اغلب بنتونیت به شراب های قرمز در سطح حدود 12 گرم / ساعت (1 lb / 1000 gal) اضافه می شود و ذرات معلق کلوئیدی را کاهش می دهد و بنابراین بهبود می یابند.

شراب هایی با محتوای فنول پایین، مانند گل رز، قرمز های روشن و سفید، باید قبل از بتلنج برای ثبات پروتئین بررسی شوند. هانا یک تست سریع برای بررسی خطر تشخیص پروتئین پروتئین پروتئین ارائه می دهد. اگر بی ثباتی پروتئین تشخیص داده شود، یک آزمایش بعدی می تواند به تعیین مقدار مناسب بنتونیت برای افزایش ثبات پروتئین کمک کند. مهم نیست که بنتونیت بیش از حد مصرف شود، اجتناب از عطر و طعم شراب، بدن و از دست دادن مهم رنگ، به ویژه در شراب جوان قرمز. علاوه بر این، اضافه کردن تنها مقدار لازم بنتونیت برای به دست آوردن ثبات مورد نظر پروتئین باعث کاهش هزینه ها می شود.

شرابداران می توانند کدورت اولیه شراب نعنا را با ابزار اندازه گیری کادمی HI83749 تعیین کند. پس از مصرف کادت خواندن، پیش ساخته شده HI83749-20 Bentocheck Solution به نمونه شراب اضافه شده است. اندازه گیری کدورت دوم گرفته شده است. اگر خواندن کدورت دوم کمتر از خواندن اولیه کادتسی به همراه 2 NTU باشد، شراب می تواند پایدار باشد. در غیر این صورت یک محاکمه محرمانه می تواند برای تعیین مقدار بنتونیتی که باید برای تثبیت شراب اضافه شود انجام شود.


اصلی عملیات

برای اندازه گیری کدر بودن، HI83749 یک پرتو نور را از طریق نمونه ای که در همه جهات پراکنده است عبور می دهد. شدت و الگوی نور پراکنده توسط بسیاری از متغیرها مانند طول موج نور حادثه، اندازه ذرات و شکل، شاخص شکست و رنگ، تأثیر می گذارد. سیستم نوری HI83749 شامل یک لامپ تنگستن، یک آشکارساز نور پراکنده (90 درجه) و یک آشکارساز نور (180 درجه) منتقل می شود.

HI83749 دارای یک ریزپردازنده قدرتمند است که مقدار NTU را از سیگنال هایی که دو آشکارساز را می گیرند محاسبه می کند. یک الگوریتم کارآمد برای اصلاح و تعویض هر interferneces رنگ استفاده می شود. سیستم نوری و روش اندازه گیری نیز جبران نوسانات شدت لامپ، به حداقل رساندن نیاز به کالیبراسیون مکرر.


turbidity
مشخصات کیفیت
محدوده 0.00 تا 9.99؛ 10.0 تا 99.9؛ 100 تا 1200 NTU
قطعنامه 0.01؛ 0.1؛ 1 NTU
انتخاب محدوده اتوماتیک
دقت ± 2٪ از خواندن به علاوه 0.05 NTU
تکرارپذیری ± 1٪ از خواندن و یا 0.02 NTU، هر کدام که بیشتر باشد
Stray Light <0.05 NTU
فتوسل سیلیکون آشکارساز نور
روش نسبت روش پروتئینشناختی
حالت اندازه گیری نرمال، متوسط، مستمر
استانداردهای کدورت <0.1، 10، 100، و 500 NTU
کالیبراسیون کالیبراسیون دو، سه یا چهار نقطه ای
مشخصات عمومی
منبع نور تنگستن لامپ رشته / بیش از 100،000 خواندن
صفحه نمایش 60 x 90 میلیمتر LCD با نور پس زمینه
ورود به حافظه 200 رکورد
اتصال USB یا RS232
محيط 0 تا 50 درجه سانتي گراد (32 تا 122 درجه فارنهایت)، RH حداکثر 95٪ بدون تغليظ
منبع تغذیه باتری های قلیایی AA 1.5V یا آداپتور AC؛ خودکار پس از 15 دقیقه عدم استفاده
ابعاد 224 x 87 x 77 میلی متر (8.8 x 3.4 x 3.0 ")
وزن 512 گرم (18 اونس)
اطلاعات سفارش اطلاعات HI83749 با کیسه های نمونه و کلاه (6)، 4 کالیبراسیون کوره (HI83749-11)، معرف بنتوچه (HI83749-20)، روغن سیلیکون (HI93703-58)، 1000 پیپت اتوماتیک با دو نکته و ورق دستورالعمل، بطری های شیشه ای 25 میلی لیتر با کلاه (4)، یک میلی لیتر سرنگ با دو نکته، قیف، کاغذ فیلتر (25)، پارچه تمیز کردن سوزن، آداپتور AC، باتری، پنج برچسب با برچسب (HI 920005)، کتابچه راهنمای دستورالعمل، گواهی کیفیت دستگاه و کیف حمل ناهموار.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ