توبیدی متر یا کدورت سنج پرتابل مدل HI 93703 کمپانی هانا آمریکا
قیمت 980 دلار

توبیدی متر یا کدورت سنج پرتابل مدل HI 93703 کمپانی هانا آمریکا

HI93703 دقت سایز دقت بالا است که برای تعیین کدورت آب و فاضلاب با دقت بالا در زمینه و همچنین در آزمایشگاه استفاده می شود. این متر با استانداردهای کربن اولیه AMCO-AEPA-1 که برای کالیبراسیون و تأیید عملکرد مورد استفاده قرار می گیرد، تکمیل می شود. HI93703 مطابق با الزامات روش ایزو 7027 برای اندازه گیری های حرارتی است.

     تا کالیبراسیون سه نقطه ای
     سیستم کووت مثبت قفل
     صفحه کلید مقاوم در برابر آب


جزئیات

حسگر قابل حمل HI93703 به طور خاص برای اندازه گیری کیفیت آب طراحی شده است، و همچنین می تواند نتایج قابل اعتماد و دقیق را حتی در محدوده های کم سدیم طراحی کند. این دستگاه بر اساس سیستم نوری پیشرفته ای است که نتایج دقیق را تضمین می کند، ثبات درازمدت را تضمین می کند و تداخل نور و رنگ را کاهش می دهد. کالیبراسیون دوره ای با استانداردهای ارائه شده، هر تغییری را در شدت منبع نور LED جبران می کند. کوره های گرد 25 میلی متری متشکل از شیشه های ویژه نوری، تکرارپذیری اندازه گیری های کادمی را تضمین می کنند.


ویژگی در یک نگاه

طراحی پرتو تک - HI93703 اندازه گیری کبودی با استفاده از یک آشکارساز نور در 90 درجه برای تشخیص نور پراکنده است. اندازه گیری های کدورت ممکن است در 0.00 تا 1000 FTU انجام شود.

ایزو سازگار - HI93703 با استفاده از یک منبع نور LED مادون قرمز، مطابق با الزامات روش ایزو 7027 برای اندازه گیری کادمیس است. همانطور که این متر برای دنبال کردن این روش ایزو طراحی شده است، واحد در FTU (بخش مختلط Formazine) نمایش داده می شود؛ FTU معادل سایر واحد های شناخته شده بین المللی NTU (Unit of Tolerance Nephleometric) می باشد.

کالیبراسیون - HI93703 دارای یک عملکرد کالیبراسیون قدرتمند است که برای تغییرات شدت نور جبران می شود. کالیبراسیون را می توان با استفاده از راه حل های کالیبراسیون ارائه شده یا استانداردهای آماده شده توسط کاربر انجام داد. کالیبراسیون کربنات دو یا سه نقطه می تواند با استفاده از استانداردهای 0، 10 و 500 FTU ارائه شده باشد.

AMCO AEPA-1 Standard Tolerance Primer - استانداردهای عرضه AMCO AEPA-1 به عنوان استاندارد اصلی توسط USEPA شناخته شده است. این استانداردهای غیر سمی از کانی های پلیمری استروژن دیوینیل بنزن ساخته شده اند که در اندازه و تراکم یکنواخت هستند. استانداردهای قابل استفاده مجدد و پایدار با عمر طولانی مدت است.

تاریخ آخرین کالیبراسیون - HI93703 به کاربر اجازه می دهد تا آخرین تاریخ کالیبراسیون را ذخیره کند. به یاد آوردن آخرین تاریخ کالیبراسیون، با فشار دادن دکمه "تاریخ" روی صورت متر، ساده است.

نشانگر باتری کم - هنگامی که باتری های کم و نیاز به جایگزینی، نشانگر "LO BAT" در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش ظاهر می شود. در این مرحله، این ابزار هنوز هم می تواند حدود 50 اندازه گیری انجام دهد. هنگامی که باتری برای اندازه گیری های قابل اطمینان کم است، یک پیام ظاهر می شود و متر به طور خودکار خاموش می شود.


اهمیت استفاده

کدورت یکی از مهمترین پارامترهای مورد استفاده برای تعیین کیفیت آب آشامیدنی است. هنگامی که به عنوان یکی از ویژگی های زیبایی شناختی آب آشامیدنی محسوب می شود، شواهد حاکی از آن است که کنترل کتامین یک حفاظ صالح علیه بیماری ها است. در آب های طبیعی اندازه گیری های کادمیسی برای تعیین کیفیت آب کلی و سازگاری آن در کاربردهای موجود در موجودات آبزی گرفته شده است. نظارت و درمان و یا فاضلاب تنها بر اساس کنترل کدورت بود. در حال حاضر اندازه گیری کادمیوم در پایان روند تصفیه فاضلاب لازم است تا تأیید شود که مقادیر درون استانداردهای نظارتی است.

کمبود آب یکی از ویژگی های نوری است که سبب می شود نور به پراکنده و جذب شود، نه اینکه منتقل شود. پراکندگی نور که از طریق مایع عبور می کند، عمدتا به دلیل وجود مواد جامد معلق است. هرچه سدیم بیشتر باشد مقدار نور پراکنده بیشتر است. حتی یک مایع بسیار خالص نور را تا درجه خاصی پراکنده می کند، زیرا هیچ راه حل حاوی صفر کدام نیست.

استاندارد ISO برای اندازه گیری کادرمی با استفاده از طول موج مادون قرمز نور که خارج از طیف قابل مشاهده است. مزیت اصلی روش ISO بر روش EPA کاهش تداخل رنگ است. روش EPA از لامپ تنگستن استفاده می کند که نور را تولید می کند که حاوی تمام طول موج های نور قابل مشاهده است که ما آن را سفید می بینیم. یک راه حل رنگی خواهد بود که توسط طول موج مکانیکی نور جذب می شود که بر خواندن کدورت تاثیر می گذارد. از آنجا که روش ISO در بیرون از طول موج قابل مشاهده نور است، رنگ در نمونه با اندازه گیری تداخل ندارد. USEPA ترجیح می دهد که لامپ تنگستن را از آنجایی که برای دقت بهتر در محدوده های پایین فراهم می کند و آب آشامیدنی نباید رنگ باشد. الزامات یک کدنویسی نوری برای اندازه گیری رادیو پخش شده مورد استفاده در اندازه گیری های کمینه (به عنوان مثال آب آشامیدنی) به صورت واحد های پروپیلمتری فرموز (FNU) مطابق با استاندارد ISO 7027: 1999 عبارتند از:

اندازه گیری تابش انتشاری برای آب با کمبود کربن (0 FNU تا 40 FNU)

    
طول موج تشعشع حادثه باید 860 نانومتر باشد.

    
پهنای باند طیفی از تابش حادثه باید کمتر از 60 نانومتر باشد.

    
وجود دارد نباید هیچ واگرایی از موازی تابش می شود و هر گونه همگرایی باید 1.5o تجاوز نمی کند.

    
اندازه گیری زاویه، تتا، بین محور نوری تابش و از تابش منتشر خواهد ± 90O 2.5o باشد.

    
زاویه دیافراگم باید بین 20 و 30 درجه در نمونه آب باشد.


HI93703 با استانداردهای ISO 7027 مطابقت دارد و بیش از معیارهای متر است.


اصل عملیات

پرتو نور که از طریق نمونه عبور می کند در تمام جهات پراکنده است. شدت و الگوی نور پراکنده توسط بسیاری از متغیرها مانند طول موج نور حادثه، اندازه ذرات و شکل، شاخص شکست و رنگ، تأثیر می گذارد. سیستم نوری HI93703 شامل یک LED و یک آشکارساز نور پراکنده (90 درجه) است.

حد پایین تر تشخیص یک توربیتومتر توسط نور ولتاژ تعیین شده است که توسط حسگرها شناسایی شده است، اما نه به دلیل پراکندگی نور از ذرات معلق. سیستم نوری HI93703 برای نور کم ولتاژ پایین طراحی شده و نتایج بسیار دقیقی را برای نمونه های کم سدیم ارائه می دهد.


turbidity measurement

turbidity HI93703 kit
کیف HI93703 کیت
HI93703C به عنوان یک کیت در دسترس است. کیت شامل موارد زیر است:

یک کیف قابل حمل
ظروف نمونه  (2)
محلول (2)
باتری (4 x 1.5V AA) و دستورالعمل
راه حل کالیبراسیون HI93703-0 (0 FTU) و HI93703-10 (10 FTU)
دستمال جهت پاک کردن
کیف حمل ناهموار


استانداردهای AMCO AEPA-1 برای HI93703 اطمینان حاصل می کند که اندازه گیری ها به مواد مرجع اولیه قابل ردیابی هستند. این استانداردها برای کالیبراسیون و تأیید عملکرد کادمیوم استفاده می شود.


    
همراه با گواهی تجزیه و تحلیل

        
تعداد زیادی

        
تاریخ انقضا

        
ارزش استاندارد @ 25 درجه سانتی گراد

        
مرجع متر NIST قابل ردیابی است

     

    
ظروف ذخیره سازی ارائه شده

        
تنگ نور
        
از شکستگی اتفاقی محافظت می کند

    
مشخصات فنی
    
محدوده 0.00 تا 1000 FTU
    
وضوح 0.01 (0.00 تا 50.00 FTU)؛ 1 (50 تا 1000 FTU)
    
دقت ± 0.5 FTU یا ± 5٪ از خواندن (هر کدام بزرگتر است)
    
کالیبراسیون سه نقطه (0 FTU، 10 FTU و 500 FTU)
    
فتوسل سیلیکون آشکارساز نور
    
منبع نور / مادون قرمز LED / زندگی ابزار
    
نوع باطری / عمر 1.5V AA (4) / تقریبا 60 ساعت استفاده مداوم یا 900 اندازه گیری؛ خودکار پس از 5 دقیقه از استفاده غیر مجاز
    
محیط 0 تا 50 درجه سانتیگراد (32 تا 122 درجه فارنهایت)؛ RH حداکثر 95٪ (غیر متراکم)
    
ابعاد 220 x 82 x 66 میلیمتر (8.7 x 3.2 x 2.6 '')
    
وزن 510 گرم (1.1 کیلوگرم)
    
سفارش اطلاعات

    
هر HI93703 (فقط متر) همراه با: کلوچه شیشه ای با کلاه، باتری (4 x 1.5V AA) و دستورالعمل عرضه می شود.

    
هر HI93703C یک کیت کامل عرضه شده است: 2 کولت شیشه ای با کلاه، باتری (4 x 1.5V AA) و دستورالعمل، HI93703-0 و HI93703-10 کال. راه حل های HI93703-50، راه حل تمیز کردن، بافت برای کلوچه های پاک کردن، و یک کیف حمل ناهموار.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ