مولتی متر قلمی مدل HI98130 جهت اندازه گیری pH/Ec/TDS/Temp tester

مولتی متر هانا قلمی مدل HI98130 با قابلیت اندازه گیری pH  و هدایت سنجی EC متر و سختی سنجی TDS متر و اندازه گیری دما یک تستر جیبی همه کاره و قابل حمل با دقت اندازه گیری بسیار خوب و با قیمت مناسب جهت استفاده در استخرها ، آکواریوم ها، رودخانه ها و دریا و حتی کارخانجات صنعتی و آزمایشگاهها کاربرد دارد.

فروش این نوع مولتی متر های هانا چون از نظر قیمتی بسیار ارزانتر از دیگر کمپانیهای اروپایی میباشد توصیه میگردد.

از مزایای محصولات Hanna در ایران این است که به وفور قطعات یدکی از جمله الکترودها و استانداردها و بافرهای کالیبراسیون آن موجود میباشد. و دیگر مزایای آن در این است که قیمتهای آن کمی گرانتر از محصولات چینی موجود در بازار است و جزو مولتی مترهای میان رده هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت شناخته میشود.

این مولتی متر همه کاره میتواند pH یا اسید سنجی را در محدوده 0 تا 14 با دقت 0.01 انجام دهد و همچنین میتواند EC یا هدایت سنجی را 0 تا 20 میکروزیمنس با دقت 0.01 و TDS یا سختی را 0 تا 10 ppt-g/l به انجام برساند. محدوده دمایی این محصول 0 تا 60 درجه سانتیگراد میباشد.

ابعاد این دستگاه 163 × 40 × 26 میلیمتر و وزن این دستگاه 100 گرم است.

این دستگاه دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد. (توجه الکترودها و قسمتهای برد الکترونیکی دستگاههای pH متر هانا شامل گارانتی نیست )

این دستگاه ساخت کشور رومانی و تحت لیسانس کمپانی هانا آمریکا میباشد.

آزمیران به عنوان وارد کننده انواع محصولات هانا آمادگی دارد مولتی مترهای قلمی مدل HI 98130 را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ