بالن سه دهانه 1000 میلی عمودی
بالن سه دهانه 1000 میلی عمودی، یکی از انواع بالن‌های آزمایشگاهی است که سه دهانه دارد و ظرفیت حجمی آن 1000 میلی لیتر است. این بالن به صورت عمودی طراحی شده است، یعنی دهانه‌های آن در جهت عمودی نسبت به ته بالن قرار دارند.

استفاده از بالن سه دهانه 1000 میلی عمودی در آزمایشگاه، برای تحقیق در زمینه‌های مختلف از جمله تقطیر و ترشح مواد مختلف، خشک کردن مواد، آزمایش‌های محلول، تهیه و نگهداری محلول‌های شیمیایی و ... مناسب است. 

از آنجایی که بالن سه دهانه 1000 میلی عمودی دارای سه دهانه است، امکان استفاده همزمان از آن برای تزریق یا خروج مایعات از سه جهت مختلف فراهم می‌شود.
در بالن‌های آزمایشگاهی، مشخصات فنی معمولاً شامل ابعاد، حجم، جنس و ویژگی‌های شیشه، دهانه‌ها و رده‌ها، دما و فشار کاری و ... است.

برای مشخصات فنی بالن سه دهانه 1000 میلی لیتر عمودی، ابعاد و شکل آن به شکل استوایی مخروطی با قطر بالایی حدود 70-80 میلی‌متر و قطر پایینی حدود 25-30 میلی‌متر خواهد بود. همچنین، ارتفاع آن نیز بسته به ساختار مخروطی و طول دهانه‌ها متفاوت خواهد بود.

جنس بالن سه دهانه معمولاً از شیشه بوروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت تهیه می‌شود. دهانه‌های بالن سه دهانه به صورت موازی و در فاصله‌ای مناسب از یکدیگر قرار می‌گیرند و در برخی موارد به دلیل استفاده از رده‌های مختلف، این دهانه‌ها با هم ارتباط دارند.

بالن سه دهانه 1000 میلی لیتر عمودی به دلیل دارا بودن دهانه‌های مختلف و در نتیجه قابلیت افزایش سطح تماس با محلول‌های مختلف، برای تحلیل‌های شیمیایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در مورد دما و فشار کاری بالن سه دهانه، باید به مواد شیمیایی و شرایط آزمایش خاص توجه شود و مقادیر دما و فشار در مراحل مختلف آزمایش به صورت دقیق تعیین شوند.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ