بالن دو دهانه 500 میلی شات دوران آلمان
بالن ته گرد یکی از ابزارهای شیشه‌ای آزمایشگاهی است که برای انجام عملیات تقطیر و نیز گرما دادن و حرارت دادن به مایعات در آزمایشگاه استفاده می‌شود. ویژگی مهم این بالن گرد بودن ته آن است که باعث می‌شود حرارت شعله به صورت یکنواخت به کل مایع منتقل شود. بالن ته گرد از شیشه‌های مقاوم در برابر حرارت مانند شیشه بوروسیلیکات ساخته می‌شود. تعداد دهانه‌ها در بالن ته گرد بسته به نوع کاربرد متفاوت است و می‌تواند دو دهانه، سه دهانه و چهاردهانه باشد. بالن ته گرد در آزمایشگاه‌های شیمی، فیزیک، بیولوژی و صنایع مختلف استفاده می‌شود و از آن برای تقطیر، غلظت‌سازی، استخراج و تصفیه مایعات استفاده می‌شود. بالن ته گرد چند دهانه نیز همانند بالن ته گرد معمولی حجم های مختلفی از 100 سی سی تا 2000 سی سی دارد.
بالن دو دهانه 500 میلی شات دوران آلمان یکی از انواع بالن های آزمایشگاهی است که دارای دو دهانه با ردیف‌های دورانی می‌باشد. حجم این بالن معمولاً 500 میلی لیتر است که در بسیاری از آزمایشگاه‌های شیمی و بیولوژی استفاده می‌شود. 

بالن دو دهانه به دلیل داشتن دو دهانه، قابلیت اتصال به دستگاه‌هایی مانند کندانسور، ترمومتر، اندازه گیری فشار و ... را دارد. همچنین برای انجام واکنش‌های شیمیایی در داخل آن می‌توان از مغزه های مختلفی استفاده کرد.

بالن دو دهانه 500 میلی شات دوران آلمان از شیشه‌های مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است و می‌تواند در دمای بالا نیز کاربرد داشته باشد. همچنین با داشتن دو دهانه و ردیف‌های دورانی، این بالن می‌تواند در تقطیر و واکنش‌هایی که نیاز به انتقال حرارت دارند، کاربرد داشته باشد.

دوران آلمان، یک شرکت تولید کننده لوازم آزمایشگاهی می‌باشد که محصولات با کیفیتی را برای استفاده در آزمایشگاه‌های شیمی و بیولوژی تولید می‌کند.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ