کاغذ صافی نمره 42 سایز 7 سانت کد 1442-070 ساخت کمپانی واتمن انگلستان

کاغذ های صافی بدون خاکستر ساخت کمپانی واتمن انگلستان مقالات فیلتر کمیت Whatman ashless درجه 42 با خلوص بالا برای طیف گسترده ای از روشهای حساس فیلتراسیون تحلیلی برای تجزیه و تحلیل کمی مناسب است. مقالات فیلتر درجه 42 بهترین حفظ تمام نمرات کاغذ صافی بدون واتمن را دارند. درجه 42 برای آنالیز گرانشی و آماده سازی نمونه برای آنالیز ابزار طراحی شده است.

    Ashless: حداکثر خاکستر 0.007٪
    ریز نگه داشتن ذرات اسمی (2.5 میکرومتر) ذرات بزرگی را که ممکن است در غیر این صورت با ابزار حساس تداخل داشته باشد از بین می برد
    سرعت فیلتراسیون هرزبرگ 1870 ثانیه
    معمولاً به عنوان فیلتر کربنات کلسیم استفاده می شود
    مخصوصاً برای آنالیز گرانشی مناسب است

مقالات کمی از Whatman Grade 42 از مشاغل زندگی علوم GE GE برای حفظ ذرات بسیار کوچک طراحی شده است. نمونه بارز استفاده از گرید 42 به عنوان یک فیلتر کربنات کلسیم برای تجزیه و تحلیل در صنعت سیمان است.

رسوبات معمول دیگر برای تجزیه و تحلیل گرانسنجی شامل سولفات باریم و اسید متاستانیک برای استفاده در لعاب ها ، روکش ها و رنگدانه ها است. خلوص بالای فیلترهای GE درجه 42 نیز باعث می شود آنها برای فرایندهایی که نیاز به لکه دار شدن دارند مناسب باشد.
مقالات فیلتر Ashless برای آنالیز گرانشی و ابزار

GE طیف وسیعی از مقالات فیلتر بدون شرط واتمن را برای نیازهای شما به تحلیل گرانشی ارائه می دهد. برای یافتن کاغذ فیلتر مناسب برای نمونه خود ، به سایر نمرات بی شرمان Whatman ما مراجعه کنید ، یا اگر تجزیه و تحلیل شما شامل سوسپانسیون های قوی اسید یا قلیایی است ، از نمرات کاغذ فیلتر شده بدون چوب ومان استفاده کنید.
مقالات فیلتر کمی ویتمن شرم چیست؟

مقالات فیلتر کمی شرم واتمن فیلترهای با خلوص بالا هستند که از تجزیه و تحلیل دقیق در برنامه های حساس به سطوح بسیار کم آلودگی پس زمینه و در تحلیل گرانشی که در آن محتوای خاکستر ممکن است در اندازه گیری وزن نمونه های احتراق تأثیر بگذارد ، پشتیبانی می کنند. مقالات فیلتر بی شرمان Whatman با خلوص بالا GE مناسب است:

    تجزیه و تحلیل محیطی: تجزیه و تحلیل فیلتراسیون خاک ، هنگام جدا کردن ماده جامد از عصاره های آبی
    حفظ ذرات کوچک
    مجموعه عناصر کمیاب و رادیونوکلئیدها از جو



فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱,۶۰۸,۰۳۲ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ