کاغذ صافی اشلس نمره 41 واتمن 9 سانت کد 1441-090

کاغذ صافی واتمن نمره 41 قطره 9 سانت وسیله ای آزمایشگاهی است جهت صاف نمودن ذرات درشت محلولهای شیمیایی در آزمایشگاههای کنترل کیفی و تحقیقاتی که در بسته بندی 100 برگی در انواع سایزهای قطر 5.5 سانت و 7 و 9 و 11 و 12.5 و 15 و 18.5 سانت و همچنین قطر 24 سانت در فروشگاه آزمیران از کمپانی واتمن انگلستان موجود میباشد.

خواص

·       کد محصول 1441-090

·       قطر 90 میلیمتر یا 9 سانت

·       شکل ظاهری بصورت دایره ای

·       نوع کاغذ صافی جنس استات سلولز

·       بسته بندی 100 برگی

·       سرعت عبور ذرات از منافذ کاغذ صافی 54 ثانیه بر 100 میلی لیتر

·       ضخامت 220 میکرون

·       میزان خاکستر بجا مانده 0.0007%

·       اندازه منافذ 20 تا 25 میکرومتر

·       وزن هربرگ برمتر مربع 85 گرم است

·       ساخت واتمن انگلستان

·       تولید شده در کشور چین

·       مورد استفاده در کلیه آزمایشگاههای صنایع سیمان ، داروسازی ، غذایی ، بهداشتی ، نفت و گاز و پتروشیمی ، آزمایشگاههای پژوهشی و تحقیقاتی و کنترل کیفی ....

کاغذ صافی واتمن را از کجا بخرم

·       جهت خرید فیلتر کاغذی واتمن اصل کافیست با فروشگاه آزمیران تماس حاصل فرمائید کارشناسان ما قیمت و مشخصات فنی و برگه آنالیز را برایتان ارسال خواهند کرد.


کاغذ صافی گرید 41 واتمن یک نوع کاغذ صافی آزمایشگاهی است که برای استفاده در فیلتراسیون محلول های شیمیایی با ذرات کوچک و سایر کاربردهای مرتبط با فیلتراسیون استفاده می شود. این کاغذ صافی با داشتن مشخصات ویژه ای شامل میزان پوروسیته، سرعت فیلتراسیون، پایداری و مقاومت شیمیایی مناسب برای جداسازی و حذف ذرات با اندازه های کوچک از محلول های شیمیایی است. به عنوان مثال، این کاغذ صافی برای جداسازی سلول ها و دیگر ذرات موجود در محلول های شیمیایی در برخی آزمایش های بیولوژیکی استفاده می شود.


شرکت واتمن (Whatman) یک شرکت بریتانیایی است که در سال ۱۷۵۷ تأسیس شد. این شرکت در زمینه تولید محصولات آزمایشگاهی فعالیت می‌کند، از جمله کاغذ صافی، فیلترهای آزمایشگاهی، کروماتوگرافی و ابزار دقیق آزمایشگاهی. این شرکت در سال ۲۰۰۸ به دست شرکت GE Healthcare خریداری شد. و در سال 2020 به شرکت سیتوا ژاپن فروخته شده است.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ