فیلتر ممبران نیترات سلولز 0.45 میکرون 25 میلیمتر کد 7184002 کمپانی واتمن انگلستان

خصوصیات

مقولات مرتبط   غشاء و فرآیندهای غشایی و کاغذ ، شفاف سازی و تصفیه نهایی ، تجهیزات الکتروفورز ، آزمایشگاه ، مرورگر سازنده ،

بیشتر...

مواد     سفید ساده

بسته بندی        بسته 100 EA

Mfr نه            شماره ماده وثمن ، 28420739 (مرجع ایالات متحده)

کد واتمن  ، 7184-002

قطر              25 میلی متر

اندازه منفذ       0.45 میکرومتر

شرح

توضیحات کلی

برای اکثر برنامه های معمول توصیه می شود ، این غشای تحت شرایط کاملاً کنترل شده تولید شود. کاربر از پیشرفت های عملکردی که هم اکنون در فیلترهای غشایی واتمن موجود است ، از جمله توزیع اندازه منافذ بسیار باریک و سطح پایین قابل استخراج بهره می برد.

 

استحکام و انعطاف پذیری بالاتر:

بیشتر غشاها ذاتاً شکننده و دشوار هستند. معمول نیست که فیلترها هنگام بارگیری در نگهدارنده یا در حین استفاده آسیب ببینند. فیلترهای غشای نیترات سلولز وثمن از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار بوده و برای تحمل سوءاستفاده در هنگام جابجایی ، بارگیری و اتوکلاو بدون قربانی صداقت ساخته شده اند. این غشاها از جمله قویترین نوع موجود در دسترس هستند ، همانطور که با آزمایش فشار پشت سر هم اندازه گیری و مقایسه می شوند.

 

سطح قابل استخراج کم:

سطح پیشرفتهای قابل استخراج در فیلترهای غشایی با پیشرفت در تکنیکهای تصفیه یا جذب مهمتر شده است. به طور خاص ، کشت بافتی دارویی ، ایمونولوژیکی و زیست پزشکی و کاربردهای آنالیز ردیابی می توانند با سطح بالای قابل استخراج تحت تأثیر قرار بگیرند. فیلترهای غشای نیترات سلولز واتمن از سطح بسیار کمی قابل استخراج ، به طور کلی پایین تر از غشاهای دیگر از یک نوع مشابه برخوردار هستند.

 

توزیع اندازه باریک باریک:

یکی از مهمترین ویژگیهای فیلترهای غشایی واتمن ، توزیع باریک اندازه منافذ است. اندازه منافذ منافذ این غشاها با توجه به سیستم پیشرفته ساخت و کنترل ، از نزدیک کنترل می شود. علاوه بر این ، تغییرات دسته ای به دسته ای با ارائه نتایج آزمایشگاهی سازگارتر به حداقل می رسد.

 

افزایش پایداری دما:

فیلترهای غشایی معمولاً در دمای 121 درجه سانتیگراد بدون از بین رفتن صداقت اتوکلاو می شوند. غشاهای نیترات سلولزی به صورت دایره ، ورق یا قرقره تهیه می شوند.

 

کاهش انقباض: کوچک شدن

بیش از حد می تواند باعث ایجاد مشکل در حین اتوکلاو شود و اغلب علت پارگی غشاها در نگهدارنده های آنها پس از اتوکلاو است. همچنین ممکن است باعث کاهش سرعت جریان و توان کل شود. غشاهای ویتمن در هنگام اتوکلاو ، کوچکترین میزان را نشان می دهند.

 

برنامه های کاربردی:

آماده سازی نمونه

مطالعات میکروبیولوژیکی

تصفیه محلول های آبی

یادداشتهای دیگر

زمینه استفاده: فقط برای تحقیقات داخلی استفاده کنید. محصولات برای استفاده تشخیصی یا فروش مجدد درنظر گرفته نشده اند.

 

اطلاعات حقوقی

واتمن یک علامت تجاری ثبت شده GE Healthcare است

 

نکات ایمنی

اطلاعات ایمنی این محصول در حال حاضر در دسترس نیست.


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ