کاغذ صافی نمره 5 واتمن 12.5 سانت
کاغذ فیلتر کیفیتی گرید 5 واتمن
کاغذ فیلتر گرید 5 واتمن، یک کاغذ فیلتر استاندارد است که برای تصفیه ابرهای معلق و برای آنالیز آب و خاک بسیار عالی است.
فیلتر کاغذی کلاسیک درجه‌ای با قابلیت روشن کردن عالی برای پایین آوردن تاری آب و نمونه‌های خاکی و برای آنالیز آب است. این فیلترهای سلولزی در تکنیک‌های آنالیز کمی برای تعیین و شناسایی مواد استفاده می‌شوند. فیلترهای کیفیتی پیش‌تاجریزی شده نیز در دسترس هستند که نرخ جریان بهتر و ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به فیلترهای صاف معادل دارند.

درجه 5: 2.5 میکرومتر
بیشترین درجه‌ی فیلتراسیون ذرات ریز در محدوده‌ی کیفیتی. قابلیت نگهداری پرسیپیته‌های ریز موجود در آنالیز شیمیایی. نرخ جریان کند. فیلتر روشن کننده عالی برای ابرمحلول‌ها و برای آنالیز آب و خاک است. همچنین به عنوان درجه 5V پیش‌تاجریزی شده نیز در دسترس است.
فیلتر کاغذی کیفیتی گرید 5 واتمن، استاندارد، دایره‌ای با قطر ۱۲۵ میلی‌متر

کاربرد: فیلتر عالی برای پاکسازی ابر محلول‌ها و آنالیز آب و خاک.

  • گرید: گرید ۵
  • نوع گرید: استاندارد
  • مواد: سلولز
  • مقدار خاکستر نامی1: ۰.۰۶٪
  • نرخ جریان هوا نامی: ۹۶ ثانیه/۱۰۰ میلی‌لیتر/اینچ مربع
  • وزن مبنایی نامی: ۱۰۰ گرم بر مترمربع
  • ضخامت نامی: ۲۰۰ میکرون
  • پارتیکل‌های معمول در مایعات ۲ نانومتر

سطوح اثرات معمولی: آلومینیوم ۲.۵ میکروگرم/گرم ، آنتیموان کمتر از ۰.۵ میکروگرم/گرم ، آرسنیک کمتر از ۰.۵ میکروگرم/گرم ، باریم کمتر از ۰.۵ میکروگرم/گرم ، بور کمتر از ۱ میکروگرم/گرم ، کلسیم ۸.۳ میکروگرم/گرم ، کروم ۱.۵ میکروگرم/گرم ، مس ۲ میکروگرم/گرم ، آهن ۱۲ میکروگرم/گرم ، سرب کمتر از ۰.۵ میکروگرم/گرم ، منیزیم ۴ میکروگرم/گرم ، منگنز کمتر از ۰.۵ میکروگرم/گرم ، جیوه کمتر از ۰.۵ میکروگرم/گرم ، پتاسیم ۲.۳ میکروگرم/گرم ، سیلیکون ۶.۲ میکروگرم/گرم ، سدیم ۱۶.۸ میکروگرم/گرم ، روی ۶۴.۵ میکروگرم/گرم

نرخ جریان آب معمولی ۳
همانطور که از مشخصات فنی مشخص است، فیلتر کاغذی Grade 5 به عنوان یک فیلتر کلاریفایینگ استفاده می‌شود و برای تحلیل آب و خاک و نمونه‌هایی که شامل ابرکدری باشند مناسب است. این فیلتر قابلیت حفظ رسوبات ریز موجود در نمونه‌های شیمیایی را داراست. با این حال، نرخ جریان آن کند است. در نتیجه، فیلترهای کاغذی Prepleated هم در دسترس هستند که نسبت به فیلترهای مسطح معادل، نرخ جریان بهبود می‌یابد و ظرفیت بارگذاری بیشتری دارند.

فیلتر Grade 5 با رتبه‌بندی حفظ ذرات 2.5 میکرون، بیشترین درجه فیلتراسیون ذرات ریز را در محدوده کیفیتی دارد. این فیلتر، توانایی حفظ رسوبات ریز موجود در تحلیل شیمیایی را دارد. نرخ جریان آن کند است. این فیلتر یک فیلتر کلاریفایینگ عالی برای ابرکدری‌های موجود در نمونه‌های آب و خاک است. همچنین، در رده Prepleated با نام Grade 5V نیز در دسترس است.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱,۳۹۰,۰۲۷ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ