اایندو آگار 500 گرمی کد 104044 مرک آلمان ENDO agar 104044
Agar Endo C است که طبق ENDO به عنوان آگار فوشین لاکتوز نیز شناخته می‌شود. این یک نوع محیط کشت است که معمولاً در میکروبیولوژی برای جداسازی و تمایز تخمیر لاکتوز از باکتری های گرم منفی غیر تخمیر کننده لاکتوز استفاده می شود.

- زمانی که 39 گرم پس از اتوکلاو در 1 لیتر آب در دمای 37 درجه سانتیگراد حل شود دارای pH 7.2 - 7.6 است.

- چگالی ظاهری آن 700 کیلوگرم بر مترمربع است و تا 39 گرم در 1 لیتر آب محلول است.

- این ترکیب به عنوان یک سرطان زا طبقه بندی می شود (ممکن است باعث سرطان شود) و برای آب بسیار خطرناک است. بنابراین، با رعایت تمام دستورالعمل های ایمنی، باید با احتیاط شدید رفتار شود. استفاده از وسایل حفاظتی مناسب در حین کار با این ماده پیشنهاد می شود و در صورت مواجهه، مراقبت فوری پزشکی ضروری است.

- در دمای بین 15+ تا 25+ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

- از نظر ظاهری شفاف تا کمی کدر به نظر می رسد و رنگ صورتی/قرمز دارد.

- هنگامی که با سویه‌های باکتریایی مختلف مانند اشریشیا کلی، انتروباکتر کلوآکا، کلبسیلا پنومونیه، سالمونلا تیفی موریوم، شیگلا فلکسنری، پروتئوس میرابیلیس و انتروکوکوس فکالیس آزمایش می‌شود، رشد خوب تا بسیار خوبی را برای اکثر افراد نشان می‌دهد، با سویه‌های خاصی که دارای رنگ‌های قرمز فلزی هستند. .

مانند هر ماده شیمیایی یا بیولوژیکی، لطفاً مطمئن شوید که تمام دستورالعمل های ایمنی و حمل و نقل ارائه شده توسط سازنده یا مقامات نظارتی مربوطه را دنبال می کنید. همیشه از این محصول در محیطی کنترل شده و ایمن استفاده کنید.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۴,۴۵۱,۹۱۳ تومان

ابزار وبلاگ