ظرف توزین آلومینیومی
ظرف توزین آزمایشگاهی آلومینیومی دور چین دار یکبار مصرف که میتوان چندین کاربرد از جمله وزن مواد پودری و یا به عنوان ظرف تبخیرمیتوان استفاده کرد 

ظرف توزین آلومینیومی یک ظرف است که برای توزین مواد شیمیایی و آزمایشگاهی استفاده می‌شود. این ظروف به دلیل خاصیت سبک وزن و سختی بالا، مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون، هدایت حرارتی بالا و قابلیت شستشو و ضدعفونی بودن، از محبوبیت بالایی در آزمایشگاه‌ها برخوردارند.

بهترین نوع ظرف توزین آلومینیومی، ظرفی است که از آلیاژ آلومینیوم با خلوص بالا ساخته شده باشد. در زمان خرید، باید به کیفیت جوش دو قسمت ظرف، صافی و همچنین شیوه ساخت آن توجه کنید. همچنین حجم ظرف هم باید با نیاز شما سازگار باشد. چون بهتر است که ظرفی با حجم بیشتر از نیاز شما داشته باشید تا بتوانید با آرامش و دقت بیشتری مواد شیمیایی را توزین کنید.


برای خرید ظرف توزین آلومینیومی به نکات زیر توجه کنید:

کیفیت آلومینیوم: بهترین نوع ظرف توزین آلومینیومی، ظرفی است که از آلیاژ آلومینیوم با خلوص بالا ساخته شده باشد. بهتر است از تولیدکنندگان معتبر و مطرح خرید کنید تا از کیفیت آلومینیوم اطمینان حاصل کنید.

کیفیت جوش دو قسمت ظرف: جوش دو قسمت ظرف باید با کیفیت بالا و صاف باشد تا در هنگام توزین و اندازه‌گیری مواد شیمیایی، مشکلی بوجود نیاید.

صافی: صافی ظرف باید برای جلوگیری از ورود ذرات دیگری به داخل ظرف، کاملاً صاف باشد.

حجم ظرف: حجم ظرف باید با نیاز شما سازگار باشد. بهتر است ظرفی با حجم بیشتر از نیاز شما داشته باشید تا بتوانید با آرامش و دقت بیشتری مواد شیمیایی را توزین کنید.

شیوه ساخت ظرف: توجه کنید که ظرف توزین آلومینیومی با دقت و صرف هزینه ساخته شده است و باید به صورت مناسب برای استفاده‌ی شما طراحی و ساخته شده باشد. بهتر است قبل از خرید، نمونه‌ی ظرف را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید تا از کیفیت و صلاحیت آن اطمینان حاصل کنید.
به روز رسانی 1401.8.13

جهت دریافت قیمت با شماره تلفن 88020648 تماس حاصل فرمائید 


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ