ترمومتر ASTM مدل 9C با درجه بندی 110+......5- با دقت 0.5 درجه سلسیوس ساخت شرکت لودویک اشنایدر آلمان
ترمومتر ASTM 9C: ویژگی ها و کاربردها

ترمومتر ASTM 9C یکی از ابزارهای مهم و مورد استفاده در آزمایشگاه‌های علوم دقیق و فنی می‌باشد. این ترمومتر جزء دسته ترمومترهای استاندارد ASTM است که برای تست و اندازه‌گیری در محدوده دمایی مشخصی استفاده می‌شود. در این مقاله، به معرفی ویژگی‌ها و کاربردهای ترمومتر ASTM 9C پرداخته می‌شود.

ویژگی‌های ترمومتر ASTM 9C

ترمومتر ASTM 9C در بسته پنسکی مارتینز و با رنگ زرد و جیوه (HG) به عنوان ماده پرکننده ارائه می‌شود. محدوده اندازه‌گیری این ترمومتر از 5- تا 110+ درجه سانتی‌گراد است و دقت آن 0.5 درجه است. طول دماسنج نیز 285 میلی‌متر است. 

این ترمومتر با ویژگی‌هایی مانند دقت بالا، روکش مقاوم، غلاف محافظ پلاستیکی و گواهی انطباق سازنده (Certificate of Conformity)، برای کالیبراسیون مناسب است. ترمومتر ASTM 9C ساخت شرکت Ludwig Schnider آلمان می‌باشد که در تولید ابزار دقیق در آزمایش‌های استاندارد، معتبر و مورد اعتماد است.

استفاده از ترمومتر ASTM 9C

ترمومتر ASTM 9C در آزمایشگاه‌ها برای اندازه‌گیری دما در طی آزمایش‌های مختلف استفاده می‌شود. همچنین این ترمومتر برای اندازه‌گیری نقطه اشتعال (فلش پوینت) در بسته پنسکی مارتینز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترمومتر ASTM 9C برای تست و اندازه‌گیری در آزمایشگاههای شرکتهای نفتی و پتروشیمی مورد استفاده قرار میگیرد.

آزمیران به عنوان وارد کننده و فروشنده انواع ترمومترهای آزمایشگاهی در ایران شناخته شده و آمادگی دارد این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت خوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. 

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ