ترمومتر ASTM مدل 13C با درجه بندی 170+......155+ با دقت 0.5 درجه سلسیوس ساخت شرکت آمارل آلمان
ترمومتر ASTM 13C، یکی از ترمومترهای مرجع استاندارد در آزمون های افت وزنی بر اثر حرارت (Loss on Heat) است. این ترمومتر با رنگ زمینه زرد و ماده پرکننده جیوه (HG) ساخته شده است و دارای دقت 0.5 درجه، محدوده اندازه گیری از 155+ تا 170+ درجه سانتیگراد و طول 150 میلی متر می باشد.

ترمومتر ASTM 13C با شناسه محصول 13c و دسته ترمومتر ASTM، عمومی برچسب گذاری شده است. این ترمومتر مناسب برای کالیبراسیون است و دارای برچسب های astm 13c، ip 47c، ludwig schnider، thermometer astm 13c، ترمومتر، ترمومتر 13c، ترمومتر astm، ترمومتر astm 13c، ترمومتر loss on heat، ترمومتر ludwig، ترمومتر ludwig schnider، ترمومتر آلمانی، ترمومتر افت وزنی، ترمومتر افت وزنی بر اثر حرارت، ترمومتر جیوه ای، دماسنج، دماسنج 13c، دماسنج astm، دماسنج astm 13c، دماسنج استاندارد 13c، دماسنج مرجع astm 13c است.

ترمومتر ASTM 13C ساخت شرکت LUDWIG SCHNIDER آلمان است و با لایه ای از جنس FEP/PTFE که بسیار شفاف و مقاوم بوده پوشیده شده است. این ترمومتر در برابر مواد اسیدی و قلیایی بسیار مقاوم است و دارای یک غلاف پلاستیکی محافظ بسیار باکیفیت می باشد. همچنین، گواهی انطباق شرکت سازنده (Certificate of Conformity) به همراه ترمومتر به مشتریان ارائه می شود.

ترمومتر ASTM 13C در صنایع معدنی، صنایع بالادست و پایینی نفت، قیر، روغن و .... استفاده میشود.

مشخصات فنی : 

- رنگ زمینه: زرد
- ماده پرکننده: جیوه (HG)
- محدوده اندازه‌گیری: از 155+ تا 170+ درجه سانتیگراد
- دقت: 0.5 درجه
- طول دماسنج: 150 میلی‌متر
- ساخت آلمان
- دارای روکش مقاوم
- دارای محافظ
- با لایه‌ای از جنس FEP/PTFE که بسیار شفاف و مقاوم بوده پوشیده شده است
- مناسب برای کالیبراسیون
- گواهی انطباق سازنده (Certificate of Conformity) به همراه ترمومتر ارائه می‌شود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ