ترمومتر ASTM مدل 19C با درجه بندی 57+......49+ با دقت 0.1 درجه سلسیوس ساخت شرکت آمارل آلمان
ترمومتر ASTM 19C یک ترمومتر صنعتی با دقت بالا برای تست ویسکوزیته سیبولت (Saybolt Viscosity) می باشد. این ترمومتر با رنگ زمینه زرد و با استفاده از جیوه (HG) به عنوان ماده پرکننده ساخته شده است و در محدوده اندازه گیری 49+ تا 57+ درجه سانتیگراد قابل استفاده می باشد.

ترمومتر ASTM 19C یک دماسنج 270 میلیمتری با دقت 0.1 درجه می باشد و مناسب برای کالیبراسیون است. این ترمومتر توسط شرکت LUDWIG SCHNIDER آلمان تولید شده است و دارای روکش مقاوم و غلاف محافظ پلاستیکی می باشد. همچنین گواهی انطباق سازنده (Certificate of Conformity) نیز به همراه ترمومتر ارائه می شود.

ترمومتر ASTM 19C در صنایع مختلفی مانند صنایع معدنی، صنایع بالادست و پایینی نفت، قیر، روغن و مواد سوختی، صنایع چسب و رنگ و همچنین صنایع غذایی، دارویی، آرایش و بهداشتی کاربرد دارد.

به طور کلی ترمومتر ASTM 19C یک ترمومتر با دقت بالا و قابلیت مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی است که در تست ویسکوزیته سیبولت (Saybolt Viscosity) مورد استفاده قرار می گیرد.

تست ویسکوزیته سیبولت یک روش استاندارد در آزمایشگاه‌های شیمی است که برای اندازه‌گیری ویسکوزیته (زبری) مایعات استفاده می‌شود. در این روش، مایع به صورت کند و با ثابتی به سرعت مشخصی به یک لوله با قطر خاص و تعدادی سوراخ کوچک تزریق می‌شود و زمانی که مایع به انتهای لوله می‌رسد، زمان رد شده برای عبور از سوراخ‌ها به عنوان شاخص ویسکوزیته مایع مورد آزمایش در نظر گرفته می‌شود. این تست در ASTM D446 و ISO 3104 استاندارد شده است و برای اندازه‌گیری ویسکوزیته مایعاتی مانند نفت، گازوئیل، الکل، گلیسرین و آب استفاده می‌شود.

ترمومتر ASTM 19C یک ترمومتر استاندارد برای اندازه‌گیری دمای نفت و محصولات نفتی می‌باشد. این ترمومتر دارای مشخصات فنی زیر است:

- دامنه اندازه‌گیری: -38 درجه سانتی‌گراد تا 204 درجه سانتی‌گراد.
- طول سنجش: حداکثر 425 میلی‌متر.
- دقت: به طور کلی، دقت این ترمومتر بین ± 0.2 درجه سانتی‌گراد تا ± 0.5 درجه سانتی‌گراد است و به شرطی که به صورت صحیح کالیبره شود و شرایط محیطی مناسبی فراهم شود.
- شکل: شکل آن به صورت U شکل و دارای قسمت‌هایی برای نگهداری آن در دستگاه‌های اندازه‌گیری است.
- ساختار: دارای یک روغن رومیزی برای نگهداری حرارت است.
- استاندارد: مطابق با استاندارد ASTM 19C.

توجه داشته باشید که برای دقت بیشتر در اندازه‌گیری دما، ترمومتر باید به صورت صحیح کالیبره شده و در شرایط محیطی مناسب قرار گیرد.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ