آنترون مرک 10 گرمی کد 801461

اخرین به روز رسانی 1402/07/27

معرف آنترون یک کتون آروماتیک سه حلقه ای است. برای سنجش متداول سلولز و در تعیین رنگ سنجی کربوهیدرات ها استفاده می شود.

 

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آمادگی دارد معرف آنترون آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

·       نام مترادف : آنترون – 9و10 دی هیدرو 9 اوکسوآنتراسن

·       نامهای انگلیسی :  Anthrone, 9,10-Dihydro-9-oxoanthracene

·       فرمول : C14H10O

·       شماره Cas : 90-44-8

·       جرم ملکولی :  194.23

·       کد کالا : 801461

·       بسته بندیهای موجود : 10 و 25 و 100 گرمی     

·       ساخت شرکت مرک آلمان  

خصوصیات ظاهری:

·       بصورت پودر سفید روشن

·       نقطه ذوب 151-156 °C

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ، و همچنین آزمایشگاههای صنایع دارویی و غذایی

کاربرد:

·       از مشتقات آنترون در داروسازی به عنوان ملین استفاده می شود. آنها حرکت روده بزرگ را تحریک می کنند و بازجذب آب را کاهش می دهند. برخی از مشتقات آنترون را می توان از گیاهان مختلفی استخراج کرد، از جمله Rhamnus frangula ، Aloe ferox ، Rheum officinale  Cassia  senna .  نیازمند منبع  گلیکوزیدهای آنترون نیز به مقدار زیاد در برگ‌های ریواس یافت می‌شود و در کنار مقادیر متمرکز اسید اگزالیک دلیل غیرخوراکی بودن برگ‌ها است.

·       آنترون را می توان از آنتراکینون با احیا با قلع یا مس تهیه کرد.

·       یک سنتز جایگزین شامل چرخه‌سازی اسید o -benzylbenzoic القا شده با هیدروژن فلوراید است

·       آنترون با گلیوکسال متراکم می شود و به دنبال هیدروژن زدایی، acedianthrone ، یک رنگدانه اکتاسیکلیک مفید می دهد.

·       آنترون نسبت به آنترول توتومر پایدارتر است. تعادل توتومر در محلول آبی 100 تخمین زده می شود. برای دو آنترول ایزومر دیگر، تعادل تومریک معکوس است

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

·       Assay (LC-MS): ≥ 97.0 % (a/a)

·       Identity (IR): passes test

سئوالات شما

آنترون برای چه مواردی استفاده می شود؟

آنترون یک کتون آروماتیک سه حلقه ای است. از آن برای سنجش متداول سلولز و در تعیین رنگ سنجی کربوهیدرات ها استفاده می شود. از مشتقات آنترون در داروسازی به عنوان ملین استفاده می شود. آنها حرکت روده بزرگ را تحریک می کنند و بازجذب آب را کاهش می دهند.

معرف آنترون چیست؟

در ابتدا برای تعیین مورد استفاده قرار گرفت. از گلیسرول (14)، با اثبات دریوود (S) که آنترون تقریباً یک معرف کیفی برای کربوهیدرات‌ها است، به سرعت در حال گسترش برای مشکلات مختلف تعیین کربوهیدرات است.

آیا آنترون سمی است؟

ممکن است بخارهای سمی منتشر کند. ممکن است دودهای خورنده منتشر کند. تمام نشت ها را فوراً تمیز کنید. از تنفس گرد و غبار و تماس با پوست و چشم خودداری کنید.

آیا آنترون در آب محلول است؟

محلول در استون، بنزن داغ، اسید سولفوریک غلیظ، قلیایی رقیق داغ و اکثر حلال های آلی. نامحلول در آب است.

چگونه آنترون را تهیه می کنید؟

روش تهیه معرف آنترون: 2 گرم آنترون را در 1 لیتر H2SO4 غلیظ حل کنید. از معرف تازه آماده شده برای سنجش استفاده کنید (ii) محلول ذخیره گلوکز: 200 میکروگرم گلوکز در هر میلی لیتر آب مقطر. توجه: در صورت تمایل می‌توان کربوهیدرات‌های دیگری با همان غلظت را نیز شامل شود. حمام آب جوش به مدت 10 دقیقه

کدام ماده با روش آنترون تخمین زده می شود؟

روش آنترون یک آزمایش شیمیایی کیفی است که یک ماده را به عنوان کربوهیدرات شناسایی می کند و نسبت تقریبی آن را نشان می دهد. به طور سنتی، روش آنترون برای اندازه گیری مقدار روی در یک سنگ معدن یا فلز استفاده می شود.

چگونه آنترون از آنتراکینون تهیه می شود؟

آنترون را می توان با احیای آنتراکینون با قلع و اسید هیدروکلریک، 1 و با آلومینیوم برنز، 2 یا با چرخه سازی اسید o-benzylbenzoic با هیدروژن فلوراید مایع تهیه کرد.

 


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۴,۰۲۰,۰۰۲ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ