معرف کواکس مرک 1 کیلویی کد 103058

پارادی متیل آمینو بنزالدئید  یک ترکیب آلی حاوی امین و آلدهید است که به معرف Ehrlich  ویا معرف Kovac برای آزمایش داخل بدن استفاده می شود. گروه کربونیل به طور معمول با الکترون 2 غنی از ایندول واکنش نشان می دهد اما ممکن است در موقعیت های C-3 یا N-1 نیز واکنش نشان دهد.همچنین ممکن است برای تعیین هیدرازین مورد استفاده قرار گیرد.

معرف ارلیچ

پارادی متیل آمینو بنزالدهید ماده اصلی معرف Ehrlich است. این ماده به عنوان یک الکتروفیلی قوی عمل می کند که با استفاده از α- کربن غنی از الکترون (2 موقعیت) حلقه های ایندول واکنش می دهد تا یک ترکیب اضافی به رنگ آبی تشکیل شود. می توان برای تشخیص حضور آلکالوئیدهای ایندول استفاده کرد. همه آلکالوئیدهای ایندول به دلیل وجود مانع استریکی که منجر به واکنش نمی شوند ، یک ترکیب اضافی رنگی به دست نمی آورند.

از معرف Ehrlich همچنین به عنوان لکه ای در کروماتوگرافی با لایه نازک و همچنین به عنوان معرف برای شناسایی urobilinogen در ادرار تازه و خنک استفاده می شود. اگر یک نمونه ادرار باقی بماند تا در هوا اکسید شود تا urobilin تشکیل شود ، معرف باعث شناسایی urobilinogen نمی شود. با افزودن چند قطره از معرف به 3 میلی لیتر ادرار در لوله آزمایش ، می توانید تغییر رنگ ، به رنگ صورتی تیره یا قرمز مشاهده کنید. میزان تغییر رنگ متناسب با مقدار urobilinogen در نمونه ادرار است.

تعیین هیدرازین

p-Dimethylaminobenzaldehyde با هیدرازین واکنش نشان می دهد و آزو رنگ p-Dimethylaminobenzalazine را تشکیل می دهد که دارای رنگ زرد مشخص است. بنابراین برای تعیین اسپکتروفتومتری هیدرازین در محلول های آبی با سرعت 457 نانومتر استفاده می شود

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ