آدیپیک اسید مرک آلمان 1 کیلویی کد 818650

توضیحات کلی :

  نام مترادف : آدیپیک اسید ، هگزادیویک اسید    

  نامهای انگلیسی : Adipic acid, Hexanedioic acid

  فرمول : C6H10O4

  شماره Cas : 124-04-9

  جرم ملکولی :  146.14

  کد کالا : 818650

  بسته بندیهای موجود : 100 گرمی و 1 کیلویی

  ساخت شرکت مرک آلمان  

اسید آدیپیک یا هگزان دیوئیک اسید ترکیب آلی با فرمول (CH 2 ) 4 (COOH) 2 است. از دیدگاه صنعتی، مهمترین اسید دی کربوکسیلیک است : سالانه حدود 2.5 میلیارد کیلوگرم از این پودر کریستالی سفید عمدتاً به عنوان پیش ماده برای تولید نایلون تولید می شود. اسید آدیپیک در غیر این صورت به ندرت در طبیعت وجود دارد، اما به عنوان افزودنی غذایی E355 ساخته شده شناخته می شود .

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آلمان  آمادگی دارد آدیپیک اسید را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز دارویی و غذایی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

خصوصیات ظاهری:

·       دانسیته : 1.36 g/cm3 at 25 °C

·       درجه خلوص 99%

·       بشکل کریستال

·       نقطه ذوب 150.9 °C

·       دارای پ هاش 2.7 (25 °C, 23 g/L in H2O)

·       دمای نگهداری 2 – 30 درجه سانتیگراد

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ، آزمایشگاههای صنایع دارویی و غذایی

کاربرد:

                حدود 60 درصد از 2.5 میلیارد کیلوگرم اسید آدیپیک تولید شده سالانه به عنوان مونومر برای تولید نایلون  توسط یک واکنش چند تراکمی با نایلون تشکیل دهنده هگزا متیلن دی آمین استفاده می شود. سایر کاربردهای عمده نیز شامل پلیمرها می شود. این یک مونومر برای تولید پلی یورتان است و استرهای آن نرم کننده مخصوصا در PVC می باشد.

در پزشکی

                اسید آدیپیک در قرص‌های ماتریکس فرمول رهش کنترل‌شده گنجانده شده است تا آزادسازی مستقل از pH برای داروهای ضعیف بازی و داروهای ضعیف اسیدی به دست آید. همچنین در پوشش پلیمری سیستم های یکپارچه آبدوست برای تعدیل pH درون ژل گنجانده شده است که منجر به آزادسازی مرتبه صفر یک داروی آبدوست می شود. گزارش شده است که از هم پاشیدگی در pH روده ای پلیمری روده ای شلاک زمانی که اسید آدیپیک به عنوان یک عامل تشکیل دهنده منافذ بدون تأثیر بر انتشار در محیط اسیدی استفاده می شود، بهبود می یابد. سایر فرمول‌های رهش کنترل‌شده شامل اسید آدیپیک با هدف به دست آوردن پروفایل انتشار دیررس است.

 

در غذاها

                مقادیر کم اما قابل توجهی اسید آدیپیک به عنوان یک ماده غذایی به عنوان کمک کننده طعم دهنده و ژل کننده استفاده می شود. در برخی از آنتی اسیدهای کربنات کلسیم برای ترش کردن آنها استفاده می شود . به عنوان یک ماده اسیدی در بیکینگ پودرها از خواص رطوبت سنجی نامطلوب اسید تارتاریک جلوگیری می کند . اسید آدیپیک، که در طبیعت کمیاب است، به طور طبیعی در چغندر وجود دارد، اما این یک منبع اقتصادی برای تجارت در مقایسه با سنتز صنعتی نیست.

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

                Assay (acidimetric): ≥ 99.0 %

                Melting range (lower value): ≥ 150 °C

                Melting range (upper value): ≤ 154 °C

                Identity (IR): passes test

اعتبار قیمت 1402/05/16 


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲,۲۹۳,۵۱۴ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ