نشاسته مرک آلمان 1 کیلویی کد 101252

نشاسته پودری سفید، نرم و بی‌مزه است که توسط تمام گیاهان سبز تولید می‌شود و از نظر شیمیایی ترکیب آلی پیچیده‌ای از کربوهیدرات‌های نامحلول در آب سرد، الکل یا سایر حلال‌ها است. این ماده به‌طور گسترده در خوراک انسان، دیگر جانوران و در صنعت کاربرد دارد.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آمادگی دارد استارچ یا نشاسته آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز دارویی و غذایی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

·       نام مترادف : نشاسته – استارچ سیب زمینی

·       نامهای انگلیسی :  Starch, Amylum, Potato starch for determination of diastase

·       فرمول : (C6H10O5)n

·       شماره Cas : 9005-25-8

·       جرم ملکولی :  162.14

·       کد کالا : 101252

·       بسته بندیهای موجود : 100 و 250 گرمی 1 و 25 کیلویی     

·       ساخت شرکت مرک آلمان    

خصوصیات ظاهری:

·       بصورت جامد سفید

·       نقطه ذوب 151 درجه سلسیوس

·       دارای pH 6 تا 7.5

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ، و همچنین آزمایشگاههای صنایع دارویی و غذایی

کاربرد:

·       نشاسته های غذایی معمولاً به عنوان غلیظ کننده و تثبیت کننده در غذاهایی مانند پودینگ، کاستارد، سوپ، سس، گروی، پر کردن پای و سس سالاد و همچنین در تولید رشته فرنگی و پاستا استفاده می شود. نشاسته از زنجیره های بلندی از مولکول های قند تشکیل شده است که به یکدیگر متصل هستند.

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

·       ظاهر (رنگ): سفید

·       شکل ظاهری (توضیحات): پودر ریز

·       مقدار pH (2 ٪؛ آب): 6.0 - 7.5

·       حساسیت: آزمون را قبول می کند

·       ماده احیا کننده (به عنوان مالتوز): حداکثر 0.7

·       خاکستر سولفاته: حداکثر 0.4

·       تلفات هنگام خشک شدن (105 °C، 2 h): حداکثر 10

·       مناسب بودن به عنوان سوبسترای آنزیمی (برای آمیلازها): تست را پشت سر می گذارد

 

نشاسته طبیعی چیست؟

نشاسته های بومی اساساً اشکال خالص نشاسته هستند. آنها را می توان از منابعی مانند ذرت، گندم، سیب زمینی، برنج، کاساوا و تاپیوکا به دست آورد. این کربوهیدرات های زنجیره بلند در آب سرد نامحلول هستند و بسته به نوع و دما به درجات مختلفی متورم می شوند.

آیا نشاسته قند است؟

تفاوت اصلی شکر و نشاسته در این است که قندها دی ساکارید یا مونوساکارید هستند در حالی که نشاسته یک پلی ساکارید است.

نشاسته از چه چیزی ساخته می شود؟

نشاسته زنجیره ای از مولکول های گلوکز است که به یکدیگر متصل می شوند و مولکول بزرگ تری را تشکیل می دهند که به آن پلی ساکارید می گویند. دو نوع پلی ساکارید در نشاسته وجود دارد: آمیلوز - یک زنجیره خطی از گلوکز. آمیلوپکتین - یک زنجیره بسیار منشعب از گلوکز.

نشاسته کجا یافت می شود؟

نشاسته در کلروپلاست ها به شکل گرانول و در اندام های ذخیره ای مانند ریشه های گیاه کاساوا ذخیره می شود. غده سیب زمینی؛ مغز ساقه ساگو; و دانه های ذرت، گندم و برنج.

نام دیگر نشاسته چیست؟

نشاسته یا آمیلوم یک کربوهیدرات پلیمری است که از واحدهای گلوکز متعددی تشکیل شده است که با پیوندهای گلیکوزیدی به هم متصل شده اند. این پلی ساکارید توسط اکثر گیاهان سبز برای ذخیره انرژی تولید می شود.

آیا نشاسته پروتئین است؟

نشاسته پروتئین نیست.

نشاسته یا شکر کدام سالم تر است؟

نشاسته ها یک کربوهیدرات پیچیده هستند که تصور می شد بهتر از کربوهیدرات های ساده مانند قندها هستند . با این حال، برخی از نشاسته ها در واقع می توانند برای سلامتی شما بدتر از قند باشند.

آیا نشاسته فاقد گلوتن است؟

نه _ گلوتن یک پروتئین طبیعی است که در غلات و غلات مانند گندم، چاودار، جو و جو دوسر وجود دارد. گلوتن از دانه ها همراه با نشاسته استخراج می شود.

آیا نشاسته در معده جذب می شود؟

هضم نشاسته به مولکول‌های گلوکز از دهان شروع می‌شود، اما عمدتاً در روده کوچک با عمل آنزیم‌های خاصی که از لوزالمعده ترشح می‌شوند (مانند α-آمیلاز و α-گلوکوزیداز) انجام می‌شود.

اگر نشاسته هضم نشود چه اتفاقی می افتد؟

پس از رسیدن به روده بزرگ، کربوهیدرات هضم نشده با کلنی باکتری های مفید ملاقات می کند که به حفظ سلامت و عملکرد سیستم ایمنی شما کمک می کند . باکتری ها از کربوهیدرات هضم نشده به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند و در این فرآیند هم دی اکسید کربن و هم گاز متان تولید می کنند.

 

تاریخ اعتبار قیمت:1401.12.1

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ