سریم نیترات 5 گرمی کد 102271 مرک آلمان
اخرین به روز رسانی 1402/07/08
سریم نیترات مرکبی است که شامل عنصر سریم (Sr) و یون نیترات (NO3-) است. این ترکیب شیمیایی در حالت جامد به صورت بلورهای سفید رنگ وجود دارد و در آب حل می‌شود. سریم نیترات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله صنایع شیمیایی، صنعت آتشکاری، تولید شیشه، اپتیک و الکترونیک، و همچنین در تحقیقات علمی و آزمایشگاهی به عنوان یک منبع از سریم استفاده می‌شود.

بعضی از کاربردهای سریم نیترات عبارتند از:
- استفاده در تولید شیشه و سرامیک به منظور بهبود خواص مکانیکی و اپتیکی آن‌ها.
- استفاده در تولید آتشکارها و شعله‌ورها به منظور تولید آتش با رنگی خاص.
- استفاده در صنعت الکترونیک و نورپردازی به منظور تولید لامپ‌های نورسفید.
- استفاده در تحقیقات علمی و آزمایشگاهی به عنوان یک منبع سریم در تهیه ترکیبات شیمیایی دیگر.

مهم است به طور کلی توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هر نوع ماده شیمیایی، باید دستورالعمل‌های ایمنی مربوطه را مطالعه و رعایت کنید و در صورت نیاز به استفاده از سریم نیترات یا هر ماده شیمیایی دیگر، بهتر است از نظر کارشناسان مربوطه استعلام بگیرید.
سریم نیترات هگزاهیدرات (Cerium(III) nitrate hexahydrate) مربوط به ترکیب شیمیایی خاصی است که شامل سریم (Ce) به وضعیت اکسیداسیون +3 و یون نیترات (NO3-) می‌باشد. فرمول شیمیایی آن به صورت CeN₃O₉ * 6 H₂O نمایش داده می‌شود.

مشخصات محصول شامل:
- کد کالا: 102271
- کمپانی: مرک آلمان
- دسته بندی: مواد شیمیایی مرک
- CAS نامبر: 10294-41-4

سریم نیترات هگزاهیدرات به صورت جامد و بلوری به رنگ سفید و در حالت هیدراته شش آبه وجود دارد. این ترکیب در آب حل می‌شود و به عنوان یک منبع از سریم در تحقیقات علمی و آزمایشگاهی استفاده می‌شود. همچنین، در برخی صنایع شیمیایی و الکترونیک نیز کاربردهایی دارد.

در استفاده از هر نوع ماده شیمیایی، باید دستورالعمل‌های ایمنی مربوطه را رعایت کرده و از این ماده با دقت و به درستی استفاده نمایید.


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۴,۰۹۷,۶۱۰ تومان

ابزار وبلاگ