تیترازول بافر 7 کد 109887 مرک آلمان
تیترازول بافر 7  مرک آلمان با شماره کاتالوگ 1.09887 جهت کالیبره کردن دستگاه pH متر برای کالیبراسیون عدد 7 دستگاه pH متر است. این محصول از فسفات مطابق با استاندارد های SRM و NIST ساخته شده است و دارای برگه گواهی کالیبراسیون میباشد. دقت آن 0.02 بوده و حتما باید قبل از استفاده به حجم 500 میلی برسد.
یکی از پر فروشترین و روتین ترین های تیترازولها تیترازول بافر pH 7 مرک آلمان با شماره کاتالوگ 109887 است. زیرا تمامی دستگاههای pH متر در دونقطه عدد 7 خنثی و عدد 4 اسیدی کالیبره میشوند. شرکت مرک آلمان یکی از دقیق ترین و با کیفیت ترین بافرهای تیترازولها را تولید مینماید.
کد تعرفه گمرکی این محصول 38229000 میباشد.
این محصول به دما حساس است لطفا در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.
بافر ۷، به عنوان یک بافر پایه، برای تیتراسیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیتراسیون، یک روش شیمیایی است که برای تعیین مقدار یک ترکیب شیمیایی در نمونه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، یک ماده شیمیایی با یک ماده دیگر تا زمانی که مقدار دقیقی از یکی از آن‌ها مشخص شود، ترکیب می‌شوند.

بافر ۷، یک بافر پایه با pH حدود ۷ است و برای تیتراسیون‌هایی که نیاز به pH حدود ۷ دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بافر شامل یک ترکیب بافری (مثلاً مخلوطی از اسید استئاریک و نمک آمونیوم هسته‌ای) است که به عنوان یک ماده باز (base) و یک ماده اسیدی (acid) عمل می‌کند و باعث کنترل pH محلول می‌شود.

استفاده از بافر ۷ در تیتراسیون‌ها، به دلیل مشخص بودن pH آن و تأثیر کنترل شده‌ای که بر pH نمونه دارد، بسیار مفید است. این بافر برای تیتراسیون‌هایی که نیاز به pH حدود ۷ دارند، مانند تیتراسیون اسیدهای آمینه، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بافر ۷ یک بافر پایه با pH حدود ۷ است که برای کنترل pH در تجربه‌های شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که pH بسیار حساس به تغییرات می‌باشد، اندازه‌گیری pH در تجربه‌های شیمیایی بسیار مهم است و به ویژه در تیتراسیون‌ها بسیار حائز اهمیت است. بافر ۷ برای کنترل pH در تیتراسیون‌هایی که نیاز به pH حدود ۷ دارند، بسیار مفید است.

از آنجایی که phمتر یک دستگاه الکترونیکی است که برای اندازه‌گیری pH محلول مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از بافر ۷ در اندازه‌گیری pH با phمتر بسیار مهم است. با استفاده از بافر ۷، می‌توان به راحتی pH محلول را در محدوده pH حدود ۷ تنظیم کرد و اندازه‌گیری دقیقی از pH آن انجام داد.

بنابراین، استفاده از بافر ۷ در phمتر، برای کنترل و تنظیم pH در تجربه‌های شیمیایی، به ویژه در تیتراسیون‌ها بسیار حائز اهمیت است.
کالیبراسیون دستگاه pH متر، به منظور تنظیم و تأمین دقت اندازه‌گیری pH محلول انجام می‌شود. برای انجام کالیبراسیون دستگاه pH متر، مراحل زیر را باید دنبال کرد:

۱. آماده کردن محلول‌های کالیبراسیون: ابتدا، دو محلول با pH مشخص و مختلف را آماده می‌کنیم. به طور معمول، محلول‌هایی با pH ۴ و pH ۷ (یا pH ۱۰) برای کالیبراسیون دستگاه pH متر استفاده می‌شوند.

۲. تنظیم دستگاه: دستگاه pH متر را روشن کنید و تنظیمات آن را بررسی کنید. برای بسیاری از دستگاه‌های pH متر، فشار دادن دکمه کالیبره کردن و انتخاب pH مورد نظر از منوی دستگاه کافی است.

۳. قرار دادن الکترود در محلول کالیبراسیون: الکترود pH را به آرامی و با دقت در محلول کالیبراسیون با pH مورد نظر قرار دهید. الکترود باید به طور کامل در محلول غوطه‌ور شود.

۴. تنظیم دستگاه با استفاده از محلول کالیبراسیون: پس از قرار دادن الکترود در محلول، دستگاه pH متر باید با استفاده از محلول کالیبراسیون کالیبره شود. در بسیاری از دستگاه‌های pH متر، دستگاه به صورت خودکار کالیبره می‌شود. در صورتی که دستگاه به صورت دستی کالیبره شود، باید دکمه کالیبره را فشار داده و دستورالعمل‌های روی صفحه نمایش را دنبال کرد.

۵. تکرار مراحل برای محلول کالیبراسیون دیگر: برای دقت بیشتر، می‌توانید مراحل ۳ تا ۵ را برای محلول کالیبراسیون دیگر استفاده کرد
خرید بافر ۷ مرک آلمان یکی از محصولات با کیفیت بالایی است که معمولاً برای کاربردهای صنعتی، و آزمایشگاهی  و دیگر کاربردهای حرفه‌ای استفاده می‌شود. برای خرید این محصول می‌توانید نکات زیر را در نظر بگیرید:

1- مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و با سابقه: برای خرید بافر ۷ مرک آلمان بهتر است به فروشگاه‌های معتبر و با سابقه مراجعه کنید تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

2- بررسی کیفیت محصول: برای خرید بافر ۷ مرک آلمان بهتر است کیفیت محصول را بررسی کنید و مطمئن شوید که محصول اصلی و با کیفیت بالایی است.

3- بررسی قیمت محصول: برای خرید بافر ۷ مرک آلمان بهتر است قیمت محصول را با قیمت‌های مشابه در بازار مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کنید.

4- استفاده از خدمات پس از فروش: قبل از خرید بافر ۷ مرک آلمان از فروشنده بپرسید که آیا خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد یا نه؟ این مورد می‌تواند برای مواقعی که نیاز به تعمیر یا تعویض بافر پیش می‌آید بسیار مهم باشد.

5- مطالعه نظرات مشتریان: برای خرید بافر ۷ مرک آلمان، می‌توانید نظرات مشتریان قبلی را در مورد محصول و فروشنده بخوانید تا از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

با رعایت این نکات می‌توانید بافر ۷ مرک آلمان با کیفیت و قیمت مناسبی را خریداری کنید.
آزمیران فروشنده محصولات مرک آلمان آمادگی دارد این محصول را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد لطفا جهت خرید با تلفن 09125344368 تماس حاصل فرمائید
تاریخ اعتبار 1401.9.30

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ