1- کلروهگزادکان 250 میلی کد 245623 آلدریچ
1-کلروهگزادکان (یا همان سیتیل کلراید یا هگزادسیل کلراید) ترکیبی شیمیایی است با فرمول ساختاری CH3(CH2)15Cl. این ترکیب دارای وزن مولکولی 260.89 است. شماره CAS این ماده 4860-03-1 است.

به عنوان یک آلیل کلراید، 1-کلروهگزادکان می تواند در واکنش‌های شیمیایی متعددی به عنوان عامل آلیلیکشن (عملیاتی که یک گروه آلیل به مولکول دیگر اضافه می شود) مورد استفاده قرار گیرد. این ترکیب می تواند در سنتز مواد شیمیایی متنوعی مورد استفاده قرار گیرد، از جمله الیفاتیک و آروماتیک هالیدها.

توجه داشته باشید که این ماده شیمیایی باید با دقت و توسط کسانی که با ایمنی در آزمایشگاه آشنا هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

1-کلروهگزادکان در سنتز مواد شیمیایی مختلف استفاده می‌شود. به عنوان یک آلیل کلراید، این ماده شیمیایی می‌تواند به عنوان عامل آلیلیکشن یا در واکنش‌های برخورد با مواد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. 

به عنوان مثال، 1-کلروهگزادکان می‌تواند در سنتز الیفاتیک و آروماتیک هالیدها کاربرد داشته باشد. این مواد به عنوان سازنده‌ها در واکنش‌های بسیاری مانند واکنش‌های کوپلینگ پالادیوم-کاتالیزوری، تشکیل پیوندهای C-N، و تشکیل پیوندهای C-O مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین، 1-کلروهگزادکان می‌تواند برای تولید موادی مانند سورفکتانت‌ها (موادی که تنش سطحی مایعات را کاهش می‌دهند) و لیپیدها (چربی‌ها و روغن‌ها) مورد استفاده قرار گیرد. 

با این حال، به دلیل خطرات احتمالی مرتبط با استفاده از این ماده شیمیایی، آن را باید به دقت و توسط افرادی که با روش‌های ایمنی در آزمایشگاه آشنا هستند، مورد استفاده قرار داد.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۳,۳۵۰,۰۰۵ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ