آمیدو سولفونیک اسید 100 گرمی کد 100103 مرک آلمان

اخرین به روز  رسانی 1402/07/18

·       نام مترادف : آمیدوسولفوریک اسید ، آمیدوسولونیک اسید ، سولفامیک اسید ، سولفامیدیک اسید   

·       نامهای انگلیسی : Amidosulfuric acid, Amidosulfonic acid, Sulphamic acid, Sulfamidic acid

·       فرمول : H3NO3S

·       شماره Cas : 5329-14-6

·       جرم ملکولی :  97.09

·       کد کالا : 100103

·       بسته بندیهای موجود : 100 گرمی و 250 گرمی      

·       ساخت شرکت ساپلکو مرک آلمان   

 

اسید سولفامیک که با نام‌های اسید آمیدوسولفونیک ، اسید آمیدوسولفوریک ، اسید آمینوسولفونیک ، اسید سولفامیک و اسید سولفامیدیک نیز شناخته می‌شود، یک ترکیب مولکولی با فرمول H 3 NSO 3 است. این ترکیب بی رنگ و محلول در آب کاربردهای زیادی پیدا می کند. اسید سولفامیک در دمای 205 درجه سانتیگراد ذوب می شود قبل از اینکه در دماهای بالاتر به آب ، تری اکسید گوگرد ، دی اکسید گوگرد و نیتروژن تجزیه شود.

 

اسید سولفامیک (H 3 NSO 3 ) ممکن است به عنوان یک ترکیب واسط بین اسید سولفوریک (H 2 SO 4 ) و سولفامید (H 4 N 2 SO 2 ) در نظر گرفته شود که به طور موثر یک گروه هیدروکسیل (-OH) را با یک آمین (-NH) جایگزین می کند. 2 ) در هر مرحله گروه کنید. این الگو نمی تواند بدون شکستن بخش سولفونیل (-SO 2 -) در هیچ جهتی گسترش یابد. سولفامات ها مشتقات اسید سولفامیک هستند

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آمادگی دارد سولفامیک اسید آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

خصوصیات ظاهری:

·       درجه خلوص 99%

·       بصورت جامد

·       نقطه ذوب 205 °C (decomposition)

·       اندازه pH 1.2 (10 g/L in H2O)

·       دانسیته 2.13 g/cm3 at 20 °C

·      

 

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی

کاربرد:

·       اسید سولفامیک عمدتاً پیش ساز ترکیبات شیرین مزه است. واکنش با سیکلوهگزیل آمین و به دنبال آن افزودن NaOH C 6 H 11 NHSO 3 Na ، سیکلامات سدیم می دهد. ترکیبات مرتبط نیز شیرین کننده هایی مانند استه سولفام پتاسیم هستند.

 

·       سولفامات ها در طراحی بسیاری از عوامل درمانی مانند آنتی بیوتیک ها ، مهارکننده های ترانس کریپتاز معکوس ویروس نوکلئوزیدی/نوکلئوتیدی ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV) ، مهارکننده های پروتئاز HIV (PIs)، داروهای ضد سرطان ( استروئید سولفاتاز و مهارکننده های آنتی اپی انهیدراز کربنیک )، استفاده شده اند. داروها و داروهای کاهش وزن .

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

·       Assay (acidimetric): ≥ 99.0 %

·       Chloride (Cl): ≤ 100 ppm

·       Nitrate (NO): ≤ 20 ppm

·       Sulfate (SO): ≤ 200 ppm

·       Heavy metals (as Pb): ≤ 5 ppm

·       Fe (Iron): ≤ 5 ppm

·       Residue on ignition: ≤ 200 ppm

 

اعتبار قیمت تا تاریخ 1401.12.25

 

سئوالات شما

 

اسید سولفامیک برای چه مواردی استفاده می شود؟

سولفامیک اسید یک جامد بی بو، سفید، کریستالی (ماسه مانند) است. در تمیز کردن فلز و سرامیک، تولید رنگ، برای تثبیت کلر در استخرهای شنا، در آبکاری الکتریکی و به عنوان یک عامل سفید کننده استفاده می شود.

آیا اسید سولفامیک اسید قوی است؟

سولفامیک اسید یک اسید قوی است (pKa = 1.0) و به طور کامل در یک محلول آبی تجزیه می شود. pH در نقطه هم ارزی با تفکیک آب تعیین می شود. در 25 درجه سانتیگراد، pH 7.00 است. نمونه ای از منحنی تیتراسیون در زیر نشان داده شده است.

اسید سولفامیک چه چیزی را حل می کند؟

اسید سولفامیک در دمای 205 درجه سانتیگراد ذوب می شود قبل از اینکه در دماهای بالاتر به آب، تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن تجزیه شود.

آیا اسید سولفامیک سمی است؟

سولفامیک اسید یک جامد سفید، کریستالی و بی بو است. در صورت بلعیدن مضر یا کشنده است. خورنده برای پوست و مجاری تنفسی. می تواند باعث آسیب دائمی به چشم شود.

چگونه از پاک کننده اسید سولفامیک استفاده می کنید؟

کاشی بدون لعاب، بتن، بنایی یا دوغاب را با آب تمیز به مدت یک ساعت قبل از اجرا اشباع کنید. محلول را روی سطح مرطوب بمالید و با یک برس نایلونی بشویید. در مناطق کوچک کار کنید. بلافاصله پس از مسواک زدن با آب بشویید

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۷,۴۰۵,۷۱۰ تومان

ابزار وبلاگ