آلومینیوم هیدروکسید مرک 1 کیلویی کد 101093

توضیحات کلی :

  نام مترادف : آلومینیوم هیدروکسید – هیدروکسید آلومینیوم  

  نامهای انگلیسی : Aluminic acid, Aluminium trihydroxide, Aluminium(III) hydroxide, Hydrargillite, Hydrated alumina, Orthoaluminic acid

  فرمول : Al(OH)3 

  شماره Cas : 21645-51-2

  جرم ملکولی :  78.00

  کد کالا : 101093

  بسته بندیهای موجود : 1 کیلویی و 25 کیلویی

  ساخت شرکت مرک آلمان  

 

هیدروکسید آلومینیوم یک ترکیب معدنی است که به دلیل در دسترس بودن گسترده، مقاومت در برابر خوردگی، بی وزنی سبک، نقطه ذوب بالا، خواص ضد حریق خوب و همچنین توانایی آن در آزادسازی آب هیدراتاسیون در دماهای بالا، به طور گسترده به عنوان یک افزودنی در کاربردهای الکترونیکی و پلیمری استفاده می شود. (حدود 220 درجه سانتیگراد) برای مقاومت در برابر شکستن پیوندهای شیمیایی است.

 در آزمایشگاه‌ها، آلومینیوم هیدروکسید نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای آن در آزمایشگاه عبارتند از:


1. آنتی اسید: آلومینیوم هیدروکسید به عنوان یک ماده آنتی اسید در آزمایشات شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با ترکیب با اسیدها، آلومینیوم هیدروکسید باعث کاهش سطح اسیدی محلول می‌شود.


2. پرکننده: به عنوان یک ماده پرکننده در آزمایشات فیزیکی و شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اضافه کردن آلومینیوم هیدروکسید به محلول‌ها یا سیستم‌های آزمایشگاهی، حجم آنها را افزایش داده و از پراکندگی آنها جلوگیری می‌کند.


3. تهیه رنگ‌ها: در فرآیند تهیه برخی از رنگ‌ها، آلومینیوم هیدروکسید به عنوان یک ماده پرکننده و رنگ دهنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلومینیوم هیدروکسید به رنگ‌ها پایداری و ثبات می‌بخشد.


4. ماده اولیه در سنتز نانوذرات: آلومینیوم هیدروکسید به عنوان ماده اولیه در سنتز نانوذرات استفاده می‌شود. با اعمال شرایط خاص، می‌توان نانوذرات آلومینیوم هیدروکسید با خواص و اندازه مشخص تهیه کرد.


این تنها چند مورد از کاربردهای آلومینیوم هیدروکسید در آزمایشگاه هستند و در زمینه‌های دیگر نیز ممکن است کاربردهای دیگری داشته باشد.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آلمان  آمادگی دارد آلومینیوم  هیدروکسید را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز دارویی و غذایی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

خصوصیات ظاهری:

·       بشکل پودر

·       دانسیته 2.42 g/cm3 at 20 °C

·       دارای pH 8-9 (20 °C, 100 g/L in H2O, slurry)

·       دمای نگهداری 2 تا 30 درجه سانتیگراد

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ، و همچنین در صنایع دارویی

کاربرد:

         هیدروکسید آلومینیوم را می توان به عنوان یک پرکننده معدنی در صنایع پلیمری برای تولید مواد عایق با ولتاژ بالا در فضای باز (کامپوزیت های لاستیک سیلیکونی) برای بهبود مقاومت در برابر شعله و خواص مقاومت ردیابی استفاده کرد. در ساخت کامپوزیت های هیبریدی پلیمری تقویت شده با الیاف شیشه (GFRP)، از هیدروکسید آلومینیوم به عنوان اصلاح کننده برای افزایش خواص مکانیکی و ضد حریق کامپوزیت ها استفاده می شود.

 

         هیدروکسید آلومینیوم به دلیل غیر قابل اشتعال بودن و ویژگی های نقطه ذوب بالا در صنایع سرامیک و شیشه برای تهیه مواد مقاوم در برابر حرارت کاربرد دارد.

موارد مشابه :

شرایط حمل و نگهداری آلومینیوم هیدروکسید به صورت زیر است:


1. ذخیره در محیط خشک: آلومینیوم هیدروکسید باید در محیطی خشک و خنک نگهداری شود. تماس با رطوبت بالا و آب باید جلوگیری شود.


2. جلوگیری از تماس با اسیدها: آلومینیوم هیدروکسید باید از تماس با اسیدها و ترکیبات قوی اکسیدکننده محافظت شود. این تماس می‌تواند باعث تغییر در ویژگی‌ها و خواص آلومینیوم هیدروکسید شود.


3. ذخیره در بسته‌بندی مناسب: آلومینیوم هیدروکسید باید در بسته‌بندی مناسب نگهداری شود تا از تماس با هوا، رطوبت و آلودگی جلوگیری شود. بسته‌بندی باید محکم و ضد آب باشد.


4. جلوگیری از ضربه و لرزش: آلومینیوم هیدروکسید باید از ضربه، لرزش و اهتزازات شدید محافظت شود. این عوامل ممکن است باعث خرد شدن و آسیب به ذرات آلومینیوم هیدروکسید شود.


5. جلوگیری از تماس با مواد آلوده: باید از تماس آلومینیوم هیدروکسید با مواد آلوده و آلاینده‌ها مانند ذرات خاک، شیمیایی‌ها و مواد آلی جلوگیری شود.


6. علائم و اطلاعات ایمنی: در بسته‌بندی آلومینیوم هیدروکسید، باید علائم و اطلاعات ایمنی لازم برای استفاده صحیح و ایمن از محصول درج شده باشد. این اطلاعات باید درباره محدودیت‌ها، خطرات، مواد آلاینده و طرز استفاده صحیح از آلومینیوم هیدروکسید را شامل شود.


به عنوان همیشه، برای نگهداری و حمل‌ونقل بهتر محصول، به دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های موجود در بسته‌بندی مراجعه کنید و همچنین توصیه می‌شود با تامین‌کننده یا تولیدکننده آلومینیوم هیدروکسید خود تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتر و مربوط به شرایط نگهداری را دریافت کنید.

آلومینیوم هیدروکسید، نگهداری، حمل و نقل، بسته‌بندی، تماس با اسیدها، خشک، خنک، ضربه، لرزش، آلودگی، اطلاعات ایمنی.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ