ان هپتان 1 لیتری کد 822332 مرک آلمان
هپتان یا n- هپتان یک آلکان با زنجیره مستقیم با فرمول شیمیایی H 3 C(CH 2 ) 5 CH 3 یا C 7 H 16 است و یکی از اجزای اصلی بنزین (بنزین) است. هنگامی که به عنوان یک جزء سوخت آزمایشی در موتورهای تست ضد ضربه استفاده می شود، سوخت هپتان 100% نقطه صفر مقیاس رتبه بندی اکتان است (نقطه 100 100% ایزواکتان است.). عدد اکتان برابر با کیفیت ضد ضربه مخلوط مقایسه ای هپتان و ایزواکتان است که به صورت درصد ایزواکتان در هپتان بیان می شود و در پمپ های بنزین (بنزین) توزیع شده در سطح جهانی ذکر شده است.

استفاده می کند  
هپتان (و ایزومرهای متعدد آن) به طور گسترده در آزمایشگاه ها به عنوان یک حلال غیر قطبی استفاده می شود . به عنوان یک مایع ، برای حمل و نقل و ذخیره سازی ایده آل است. در آزمایش لکه چربی، هپتان برای حل کردن یک لکه روغن استفاده می شود تا حضور قبلی ترکیبات آلی را روی کاغذ رنگی نشان دهد. این کار با تکان دادن کاغذ رنگی در محلول هپتان برای حدود نیم دقیقه انجام می شود. [ نیازمند منبع ]  برم آبی را می توان با ظاهر آن پس از استخراج به هپتان از ید آبی متمایز کرد. در آب، هم برم و هم ید قهوه ای به نظر می رسند . با این حال، ید زمانی که در هپتان حل می شود، بنفش می شود ، در حالی که محلول برم قهوه ای باقی می ماند.  هپتان به صورت تجاری به صورت ایزومرهای مخلوط برای استفاده در رنگ ها و پوشش ها، به عنوان حلال سیمان لاستیکی "Bestine"، سوخت اجاق گاز در فضای باز "Powerfuel" توسط Primus، به عنوان n - هپتان خالص برای تحقیق و توسعه و تولید دارو و به عنوان یک جزء جزئی در دسترس است. از بنزین  هپتان همچنین به عنوان پاک کننده چسب توسط کلکتورهای تمبر استفاده می شود. از سال 1974، خدمات پستی ایالات متحده تمبرهای خودچسبی را منتشر کرده است که جدا کردن آنها از پاکت نامه ها از طریق روش سنتی خیساندن در آب برای برخی مجموعه داران دشوار است. محصولات مبتنی بر هپتان مانند Bestine، و همچنین محصولات مبتنی بر لیمونن ، به حلال های محبوب برای حذف آسان تر تمبر تبدیل شده اند. 

مقیاس درجه بندی اکتان  
n -هپتان به عنوان نقطه صفر مقیاس درجه بندی اکتان تعریف می شود. این جزء سبکتر در بنزین است، با انفجار بیشتری می سوزد و در حالت خالص خود باعث پیش اشتعال موتور ( کوبش ) می شود، برخلاف ایزومرهای اکتان که آهسته تر می سوزند و ضربه کمتری می دهند. در ابتدا به دلیل وجود هپتان n با خلوص بسیار بالا ، غیر مخلوط با سایر ایزومرهای هپتان یا سایر آلکان ها، که از رزین کاج جفری و از میوه Pittosporum resiniferum تقطیر شده بود ، به عنوان نقطه صفر مقیاس انتخاب شد . سایر منابع هپتان و اکتان، تولید شده ازنفت خام ، حاوی مخلوطی از ایزومرهای مختلف با درجه بندی های بسیار متفاوت است و نقطه صفر دقیقی را ارائه نمی دهد.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آلمان میتواند این کالا را در بسته بندیهای 1 لیتری و 2.5 لیتری و 25 لیتری و 190 لیتری در اختیار شرکتها وآزمایشگاههای محترم قرار دهد 

سطح کیفیت M-Clarity™ = MQ200

EMPLURA جایگزین ارزان قیمت ما برای کیفیت های با خلوص بالا است. با EMPLURA® ما طیف وسیعی از حلال‌ها را برای کاربردهای اساسی در صنایع غیرقانونی و برای کاربردهای کم‌تر، کارهای آزمایشگاهی آماده‌سازی و اهداف تمیز کردن ارائه می‌کنیم. حلال های EMPLURA® مشخصات کافی را با مهمترین پارامترها ارائه می دهند.

فرمول: H3C(CH2)5CH3
MW: 100.2 گرم در مول
Pt جوش: 98.4 درجه سانتی گراد (1013 hPa)
ذوب ذوب: -90.6 درجه سانتی گراد
چگالی: 0.6838 g/cm³ (20 درجه سانتی گراد) دمای
فلاش تر: -4 درجه سانتی گراد
: محیطی
شماره MDL: MFCD00009544
شماره CAS: 142-82-5
EINECS: 205-563-8
UN: 1206
ADR: 3,II
Merck Index: 13,04679

کلمات کلیدی:
ان هپتان - n هپتان - ان هپتان مرک آلمان - هپتان مرک 

لینک سایت :
https://azmiran.com/22143/64654

لینک اینستاگرام: 
https://www.instagram.com/azmiran0

لینک تلگرام :
https://t.me/azmiran
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ