Theophylline 50G / کد T1633
اعتبار قیمت 96/1/1

خواص

دسته بندی ها مرتبطتایید نامزدهای درمان / دارو ، فعال زیستی مولکول کوچک فهرست الفبایی، فعال زیستی مولکول های کوچک ، زیست شناسی سلولی ، سلول علامت و علوم اعصاب ،
مقطع تحصیلی  بی آب
عیار  ≥99٪
فرم  پودر
رنگ  سفید
قابلیت حل  2 O: میلی گرم کمی soluble8.3 / میلی لیتر
 NH 4 OH: MG soluble50 / میلی لیتر، روشن، بی رنگ
 الکل: MG soluble12.5 / میلی لیتر

شرح

زیستشیمی عملیات / گیاهان

مهارکننده فسفودی؛ ادرار آور؛ محرک قلب؛ شل کننده عضلانی؛ داروهای آسم.

تئوفیلین یک آلکالوئید چای است که به عنوان یک مهار کننده PDE4 غیرانتخابی توابع است. این می تواند به شل شدن عضلات صاف در bronchiolae از بیماران مبتلا به آسم را القا کند. در افزایش غلظت، تئوفیلین می توانید به عنوان یک عامل reprotoxic عملکرد و ناباروری با ناتوان سلول های سرتولی شود. این پس از آن باعث آزاد زودرس اواخر سلولهای زایای افتراق [2] .

بسته بندی

1 کیلوگرم در بطری های پلی

50، 100، 250 گرم در بطری های پلی

آماده سازی توجه

تئوفیلین در محلول 1 M NH4OH در 50 میلی گرم / میلی لیتر به عملکرد روشن، راه حل بی رنگ. این محلول در 0.1 M هیدروکلراید، 0.1 M سود است و کمی محلول است (8.3 میلی گرم / میلی لیتر) در آب است. این نسبتا محلول در اتانول است. علاوه بر این، این محلول در الکل است (12.5 میلی گرم / میلی لیتر)، و کلروفرم (9.1 میلی گرم / میلی لیتر)، هیدروکسیدهای قلیایی، آمونیاک، رقیق اسید هیدروکلریک و یا نیتریک، اما کم محلول در اتر است. 

حلالیت methylxanthines کم است، اما می توان با تشکیل مجتمع های افزایش یافته (معمولا 1: 1) با طیف گسترده ای از ترکیبات مانند ethylenediamine (به شکل آمینوفیلین). تشکیل نمک های پیچیده تری (کافئین و سدیم بنزوات) یا نمک درست (مانند theophyllinate کولین، و oxtriphylline) نیز بهبود می بخشد حلالیت آبی. این نمک و یا مجتمع های جدا به عملکرد methylxanthines پدر و مادر زمانی که در مایعات بیولوژیک حل شده و باید با مشتقات کووالانسی اصلاح اشتباه گرفته شود مانند asdyphylline (1،3-دی متیل-7- (2،3-dihy droxypropyl) -xanthine).

کاربرد

تئوفیلین برای مطالعه اثرات آن بر بیان ژن موش در مسیر پروتئازوم یوبیکوئیتن که تنظیم کیفیت روند اسپرماتوژنز و اسپرم استفاده شده است [2] . تئوفیلین نیز به عنوان یک استاندارد داخلی برای اندازه گیری سطح پاراستامول پلاسما در انسان مورد استفاده قرار [1] .

ویژگی ها و مزایا

این ترکیب یک محصول ویژه برای ADME تاکس و پژوهش چرخهای نوکلئوتید است. کشف بیش برجستهADME تاکس و چرخهای نوکلئوتید محصولات. اطلاعات بیشتر در مورد مولکول های کوچک فعال زیستی برای مناطق دیگر از پژوهش در یادگیری sigma.com/discover-bsm .

این ترکیب همچنین به عنوان بخشی از کتابخانه سیگما از دارویی ترکیبات فعال (LOPAC ارائه ® 1280 )، مجموعه بیولوژیکی مشروح از با کیفیت بالا، ترکیبات آماده به صفحه نمایش. اینجا را کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر.

این ترکیب در برجسته گیرندههای آدنوزین و Phosphodiesterases صفحات کتاب طبقه بندی گیرنده و سیگنال عبور از ماوراء. به مرور صفحات کتاب دیگر، اینجا کلیک کنید .

این ترکیب توسط توسعه داده شد آزمایشگاه جنگل . به فهرست لیستی از دیگر ترکیبات داروسازی توسعه یافته و تایید نامزدهای مواد مخدر / مواد مخدر، اینجا کلیک کنید .

اطلاعات حقوقی

LOPAC یک علامت تجاری ثبت سیگما آلدریچ شرکت LLC است

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲۱۱,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ