الاستاز از پانکراس خوک 5 میلیگرمی کد E0258

به روز رسانی 1401.8.8

·       E0258

·       سیگما آلدریچ

·       الاستاز از پانکراس خوک

·       نوع IV، پروتئین 50-90 درصد، پودر لیوفیلیزه، ≥4.0 واحد در میلی گرم پروتئین (بیورت)

·       مترادف(ها): الاستاز از پانکراس گراز، پانکراتوپپتیداز E

·       شماره CAS: 39445-21-1

خواص

·       منبع بیولوژیکی پانکراس خوک

·       سطح کیفی 200

·       نوع IV

·       پودر لیوفیلیزه را تشکیل می دهد

·       فعالیت ویژه ≥4.0 واحد در میلی گرم پروتئین (بیورت)

·       پروتئین ترکیب، 50-90٪

·       فعالیت خارجی تریپسین ≤50 واحد امارات متحده عربی / میلی گرم پروتئین

·       دمای ذخیره سازی -20 درجه سانتی گراد

توضیحات کلی

الاستاز یک زنجیره پلی پپتیدی منفرد از 240 باقیمانده اسید آمینه است و شامل چهار پل دی سولفید است. جرم مولکولی تقریباً 25.9 کیلو دالتون است. این آنزیم به عنوان یک زیموژن غیرفعال به نام پروالاستاز سنتز می شود که با پروتئولیز محدود در ترمینال N توسط تریپسین به شکل فعال تبدیل می شود.

کاربرد

الاستاز سیگما برای بررسی میزان تخریب پروتئولیتیک BSA که با رادیکال هیدروکسیل درمان می شود، استفاده شده است. همچنین برای خالص‌سازی مشتقات لیپیدی مهارکننده الاستاز از سیانوباکتری به نام Microcystis Ku2 استفاده شده است.

الاستاز از پانکراس خوک در یک مطالعه برای ارزیابی پایه های مولکولی برای مهار الاستاز لکوسیت انسانی استفاده شده است. الاستاز از پانکراس خوک نیز در مطالعه ای برای بررسی شبیه سازی مولکولی و بیان فاکتور کاهش دهنده کلسیم سرم (کالدکرین) استفاده شده است.

الاستاز از پانکراس خوک استفاده شده است:

برای درمان سلول‌های vero برای مطالعه اثرات آن بر تشکیل سینسیتیوم

به عنوان یک کنترل مثبت در سنجش پروتئاز

به عنوان یک جزء در RPMI 1640 برای جداسازی سلول های ماهیچه صاف آئورت انسان (HASMCs) از بافت آئورت

 

بسته بندی

1، 5، 10، 20، 50 میلی گرم در بطری شیشه ای

اندازه بسته بندی بر اساس محتوای پروتئین

اقدامات بیوشیمیفیزیولوژی

الاستاز یک پروتئاز سرین با ویژگی گسترده است زیرا پروتئین را در سمت کربوکسیل اسیدهای آمینه آبگریز کوچک مانند Ile، Gly، Ala، Ser، Val و Leu می شکافد. این آنزیم همچنین آمیدها و استرهایی مانند N-Benzoyl-L-Alanine متیل استر را هیدرولیز می کند. pH مطلوب 8.0-8.5 است. به هیچ فعال کننده ای نیاز ندارد، اما توسط دی ایزوپروپیل فلوروفسفات، فنیل متان سولفونیل فلوراید، α2-ماکروگلوبولین، α1-آنتی تریپسین، سولفونیل فلوراید و دی اتیل فسفات p-دی نیتروفنیل و غلظت های بالای نمک مهار می شود. این به طور گسترده در روش های تجزیه بافت و سلول استفاده می شود. الاستاز در جداسازی سلول های ریه نوع II موثر است. الاستاز، الاستین، پروتئین خاص الیاف الاستیک را هیدرولیز می کند و هموگلوبین، کازئین و فیبرین را هضم می کند.

الاستاز یک پروتئاز سرین با ویژگی گسترده است زیرا پروتئین را در سمت کربوکسیل اسیدهای آمینه آبگریز کوچک مانند Ile، Gly، Ala، Ser، Val و Leu می شکافد. این آنزیم همچنین آمیدها و استرهایی مانند N-Benzoyl-L-Alanine متیل استر را هیدرولیز می کند. pH مطلوب 8.0-8.5 است. به هیچ فعال کننده ای نیاز ندارد، اما توسط دی ایزوپروپیل فلوروفسفات، فنیل متان سولفونیل فلوراید، α2-ماکروگلوبولین، α1-آنتی تریپسین، سولفونیل فلوراید و دی اتیل فسفات p-دی نیتروفنیل و غلظت های بالای نمک مهار می شود. این به طور گسترده در روش های تجزیه بافت و سلول استفاده می شود. الاستاز در جداسازی سلول های ریه نوع II موثر است.

الاستاز، الاستین، پروتئین خاص الیاف الاستیک را هیدرولیز می کند و هموگلوبین، کازئین و فیبرین را هضم می کند.

تعریف واحد

یک واحد 1.0 میکرومول N-Succinyl-L-Ala-Ala-Ala-p-nitroanilide را در دقیقه با pH 8.0 در 25 درجه سانتی گراد هیدرولیز می کند.

فرم فیزیکی

حاوی کربنات سدیم

یادداشت آماده سازی

خالص سازی بیشتر نوع III، E 0127، با کروماتوگرافی میل ترکیبی برای کاهش فعالیت تریپسین

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ