5162 Sigma Collagen from bovine flexor tendon 1g
خواص
مواد مرتبط چاپ سه بعدی برای تحقیق و توسعه، عوامل اتصال، فرهنگ سلولی، کلاژن، علوم مواد،
بیشتر...
تاندون فلکسور منبع بیولوژیکی
فرم پودر لیوفیلیز (فیبری)
شرح
یادداشت آماده سازی
کلاژن گاو نوع I، پودر فیبروز لیوفولیزه نامحلول از تاندون فلکسور گاو با مواد خام تولید شده از گله های بسته / کنترل حیوانات استخراج می شود. این محصول برای حل شدن بسیار دشوار است و پس از پیروی از پروتکل زیر شما یک راه حل چسبناک به دست خواهید آورد.
نکته: روش زیر بر اساس حلالیت زدن 1 گرم کلاژن در 100 میلی لیتر است که در ابتدا سوسپانسیون کلاژن 10 میلی گرم در میلی لیتر را آماده می کند. ممکن است مقادیر و حجم کمتری مصرف شود، اما باید نسبت مساوی از کلاژن و راه حل استفاده شود.
1. 1 گرم پودر فیبر کلاژن را از بین ببرید.
2. 1 گرم کلاژن را با 50 میلی لیتر آب خالص سرد (50 درصد حجم نهایی) باز گردانید.
3. کلاژن را با آب مخلوط کرده و حداقل 15 دقیقه آن را مخلوط کنید تا کلاژن کاملا مرطوب شود و محلول به صورت نیمه راه حل باشد.
4. 50 میلی لیتر 0.02M HCl سرم را به مخلوط کلاژن اضافه کنید و برای حداقل 10 دقیقه مخلوط کنید. این باعث می شود غلظت کلاژن 10 میلی گرم / میلی لیتر با تعلیق به عنوان نیمه راه حل ادامه یابد.
5. pH را اندازه گیری کنید - مخلوط باید PH 2 تا 3 باشد.
6. با استفاده از مخلوط کننده Waring چوب یا معادل آن، مخلوط کلاژن را برای حداقل 15 دقیقه با سرعت بالا همگن سازی کنید تا اطمینان حاصل شود کلاژن به طور کامل همگن می شود. اطمینان حاصل کنید که دمای مخلوط بیش از 24 درجه سانتی گراد باشد. پس از اتمام، هیچ جامد بصری در تعلیق ویسکوز وجود ندارد. حباب های هوا باید شایع باشند.
7. برای خارج کردن حباب های هوا، محلول را روی یک صفحه ی هم بزنید و خلاء را بر روی تعلیق بکشید. این حباب های هوا را حذف می کند.
8. در این مرحله اگر کلاژن کمتر از 10 میلی گرم در میلی لیتر باشد، کلاژن می تواند با 0.01 M HCl رقیق شود.

توضیحات عمومی
این محصول به عنوان یک پودر فیبر لیوفیلیز شده در اندازه بسته 1 گرم عرضه می شود. سطوح Bioburden و اندوتوکسین آزمایش شده اند - این محصول استریل نیست.

این محصول کلاژن به طور طبیعی متصل است و یک ماده قوی برای برنامه های کاربردی که نیاز به ساختار و قدرت دارند. این محصول می تواند به آسانی به عنوان داربست های بافت، فوم ها، اسفنج ها، سوسپ ها، پوشش ها، بتونه ها، فیلم ها و ورق ها آماده شود اما هیدروژل ها را تشکیل نمی دهد. با استفاده از روشهای متقابل پیوند متداول، این ماده را می توان برای جذب in vivo بهینه تنظیم کرد. این محصول کلاژن ایده آل برای برنامه های مهندسی بافت است و با مواد معدنی و بیولوژیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در بسته بندی کاربر پسند برای استفاده و ذخیره سازی ارائه شده است. اجتناب از مواجه شدن گسترده با محيط محيطي از آنجا که اين مواد هيروگرافيک هستند.

نکات ایمنی
RIDADR NONH برای تمام انواع حمل و نقل
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ