کارگنان - ژلاتین سبزیجات 1 کیلویی کد C1138 کمپانی سیگما آلدریچ آمریکا
اعتبار قیمت 98.12.25

CAS شماره 9062-07-1   شماره EC 232-949-3   MDL شماره MFCD00151512

خواص

دسته بندی های مرتبط            بیوشیمی و رژیم ، کربوهیدرات ، کربوهیدراتهای A به Z ، کربوهیدرات AC ، زیست شناسی سلولی ،

بیشتر...

مقطع تحصیلی        درجه بازرگانی

تایپ کنید                نوع دوم

شرح

بسته بندی

1 کیلوگرم در بطری های پلی

 

100 گرم در بطری های پلی

 

یادداشت آماده سازی

برای تولید ژل انعطاف پذیر از جلبک های مختلف ترکیب شده است.

 

کاربرد

Carrageenans برای سرکوب واکنش ایمنی در بدن و in vitro مورد استفاده قرار می گیرند از طریق مکانیسم هایی که گویا شامل اثر انتخابی سیتوپاتیک بر ماکروفاژها است. همانطور که ι-، κ- و λ-کاراگناها کاهش سولفات مختلفی دارند، ممکن است برای تفاوت در فعالیت های محافظتی، ضد ویروسی و ايمنوسپسانی مقايسه شود.

 

Carrageenans برای سرکوب واکنش ایمنی در بدن و in vitro مورد استفاده قرار می گیرند از طریق مکانیسم هایی که گویا شامل اثر انتخابی سیتوپاتیک بر ماکروفاژها است. [1] به عنوان ι-، κ- و λ-carrageenans دارای درجه سولفات مختلف هستند، آنها می توانند برای مقایسه تفاوت در فعالیت های حفاظتی، ضد ویروسی و ایمنی قسمتی مورد مقایسه قرار گیرند. [2] ι-Carrageenan ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به تعریف نقش سطوح سولفات کاراگیران در پاسخ های فیزیولوژیک، بیوشیمیایی، بیولوژیکی و دارویی.

 

توضیحات عمومی

Carrageenans mucopolysaccharides از دیواره سلول از جلبک قرمز است. آنها پلیمرهای خطی آنیونی هستند که از 1،3α-1،4β-galactans تشکیل شده اند که یک واحد (κ-)، دو (ι-) یا سه (λ-) سولفات در واحد دی ساکارید دارند. در محلول های یونی، κ- و ι-carrageenans خود را وابسته به ساختارهای مارپیچ که به ترتیب ژل های سفت و محکم تشکیل می دهند. λ-carrageenans الیاف را تشکیل نمی دهند و غیر ژل می شوند. کاراژین ها به صورت تجاری به عنوان ضخیم کننده ها و عوامل ثبات استفاده می شوند.

 

نکات ایمنی

تجهیزات حفاظتی شخصی  Eyeshields ، Faceshields ، دستکش ، نوع N95 (US) ، نوع P1 (EN143) فیلتر تنفس ریدر  NONH برای تمام انواع حمل و نقل WGK آلمان  2



فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ