74264 - (±)-L-Alliin (Sigma ) 10 mg آلیین 10 میلی گرمی ساخت
آلین در واقع یک مشتق ال-آلانین است که در آن یکی از متیل هیدروژن های ال-آلانین با یک گروه (S)-آلیل سولفینیل جایگزین شده است. این یک اسید آلفا آمینه غیر پروتئین زا، یک مشتق ال سیستئین، یک مشتق ال-آلانین، یک سولفوکسید و یک ترکیب الفینی است.

آلیین نقش ها و خواص مختلفی دارد، از جمله متابولیت گیاهی، آنتی اکسیدان، عامل محافظت کننده قلب، عامل محافظت کننده عصبی و عامل ضد میکروبی. همچنین به عنوان پیش ساز ترکیب فعال بیولوژیکی آلیسین در نظر گرفته می شود که از خرد کردن یا خرد کردن سیر تشکیل می شود. آلیسین دارای فواید بی شماری برای سلامتی است و به بو و طعم خاص سیر کمک می کند.

این کالا مواد شیمیایی تحقیقاتی است و کاربرد دارویی و غذایی ندارد

فرمول مولکولی alliin به صورت زیر است:

C6H11NO3S

این ترکیب همچنین با نام‌ها و مترادف‌های زیر نیز شناخته می‌شود:

- آلین
- (+)-L-Alliin
- 556-27-4
- (S)-3-(Allylsulphinyl)-L-alanine
- 3-(آلیل سولفینیل)-L-آلانین

وزن مولکولی alliin برابر است با 177.22 گرم در مول.

(±)-L-Alliin ترکیبی با فرمول شیمیایی C6H11NO3S و وزن مولکولی 177.221 گرم بر مول است. شماره CAS آن 17795-26-5 است. آلیین یک مشتق اسید آمینه است که عمدتاً در سیر (Allium sativum) و گیاهان وابسته از جنس Allium یافت می شود. مسئول بو و طعم خاص سیر است. هنگامی که سیر خرد یا خرد می شود، آنزیمی به نام آلیناز آلیین را به آلیسین تبدیل می کند که یک ترکیب فعال بیولوژیکی با فواید سلامتی مختلف است. 


در آزمایشگاه، (±)-L-Alliin ممکن است در برخی از موارد به عنوان یک ترکیب مورد استفاده قرار گیرد. برخی از کاربردهای مرتبط با (±)-L-Alliin در آزمایشگاه عبارتند از:

1. پژوهش در خواص آلیین: (±)-L-Alliin به عنوان یک ترکیب طبیعی حاوی سولفید، می‌تواند در مطالعاتی که به خواص ضد میکروبی، ضد اکسیدانی و دیگر خواص آلیین می‌پردازند، استفاده شود.

2. بررسی فعالیت آنزیم آلیناز: (±)-L-Alliin می‌تواند در مطالعاتی که به فعالیت آنزیم آلیناز می‌پردازند، به عنوان ماده اولیه استفاده شود. این آنزیم، آلیین را به آلیسین تبدیل می‌کند.

3. سنتز مشتقات آلیسین: (±)-L-Alliin می‌تواند در فرآیندهای سنتزی مورد استفاده قرار گیرد تا مشتقاتی از آلیسین تولید شود. این مشتقات می‌توانند در مطالعات بیولوژیکی و فارماکولوژیکی مورد استفاده قرار گیرند.

4. تحقیقات در مورد خواص ضد سرطانی: مطالعات نشان داده‌اند که آلیسین و مشتقات آن می‌توانند فعالیت ضد سرطانی داشته باشند. بنابراین، (±)-L-Alliin ممکن است در تحقیقات مرتبط با این خواص به عنوان ماده اولیه استفاده شود.

این تنها چند نمونه از کاربردهای (±)-L-Alliin در آزمایشگاه هستند. استفاده از این ترکیب بستگی به موضوع و هدف خاص تحقیق دارد که در آزمایشگاه انجام می‌شود.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ