A9539 Sigma Agarose For routine use 10g

توضیحات کلی

آگار متعلق به پلی ساکاریدهای گالاکتان است که ماتریکس داخل سلولی جلبک دریایی قرمز/ جلبک دریایی متعلق به کلاس رودوفیتا را تشکیل می دهد. آگار به طور طبیعی کمی سولفاته است و مخلوط پیچیده ای از پلی ساکاریدها است. آگارز جزء پلیمری خنثی آگار است. حرارت دادن آگارز باعث تشکیل محلول می شود که در خنک شدن به شکل ژل در می آید. تشکیل ژل به دلیل تشکیل مارپیچ دوگانه از زنجیره های مولکولی، که یک شبکه تثبیت کننده آب را تشکیل می دهد، رخ می دهد.

 

بسته بندی

10، 25، 50، 100، 250، 500 گرم در بطری پلی

 

کاربرد

آگارز استفاده معمولی برای تجزیه و تحلیل روزانه اسیدهای نوکلئیک با الکتروفورز ژل یا بلات (شمال یا جنوبی) ایده آل است و همچنین برای کاربردهای پروتئینی مانند Ouchterlony و ایمونودیفیوژن شعاعی (RID) مناسب است. دارای اتیدیوم بروماید کم و رنگ پس زمینه سبز SYBR.

 

یادداشت تحلیلی

در زیر لیستی از خواص مرتبط با آگاروزهای ما آمده است:

محتوای سولفات - به عنوان شاخص خلوص استفاده می شود، زیرا سولفات اصلی ترین گروه یونی موجود است.

استحکام ژل - نیرویی که باید به ژل وارد شود تا باعث شکستگی آن شود.

نقطه ژل - دمایی که در آن محلول آبی آگارز هنگام سرد شدن ژل را تشکیل می دهد. محلول های آگارز پسماند را در انتقال مایع به ژل نشان می دهند - یعنی نقطه ژل آنها با دمای ذوب آنها یکسان نیست.

الکترواندوموز (EEO)- حرکت مایع از طریق ژل. گروه های آنیونی در ژل آگارز به ماتریکس چسبانده می شوند و نمی توانند حرکت کنند، اما کاتیون های متقابل جداشدنی می توانند به سمت کاتد در ماتریس مهاجرت کنند و EEO را ایجاد کنند. از آنجایی که حرکت الکتروفورتیک بیوپلیمرها معمولاً به سمت آند است، EEO می تواند جداسازی را به دلیل همرفت داخلی مختل کند.


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ