TBE buffer تریس بورات ا. د. ت. آ 4 لیتری کد T7527 سیگما
اعتبار قیمت 96.9.30

خواص
ردههای مرتبط Biochemicals and Reagents، Buffers Biological، Packaging Buffer Convenience، Buffers A to Z، Biological Molecular،
الکتروفورز اسید نوکلئیک، Buffers در حال اجرا در محلول اسید نیوکلیک، Biotechnology گیاهی، زیست شناسی مولکولی گیاهی، پودرهای Buffer Preweighed
کمتر ...
کلاس زیست شناسی مولکولی
InChI Key OSBLTNPMIGYQGY-UHFFFAOYSA-N
خط تولید BioReagent
شکل مخلوط پودر
ناخالصی DNase و RNase، هیچ کدام تشخیص داده نشده است
مناسب برای الکتروفورز مناسب است
صنایع تشخیصی برجسته صنعتی
توصیف
کاربرد

آماده برای استفاده در الکتروفورز ژل پس از رقیق شدن به غلظت کار.

بافر اجرا شده با TBE، بیشترین استفاده کننده برای الکتروفورز ژل پلی اتیل آمید DNA و RNA است. TBE با استفاده از ژل های بدون denaturing یا denaturing (7 M اوره) استفاده می شود. این نیز به طور معمول برای توالی DNA استفاده می شود. TBE را می توان برای ژل آگارز، اما نه برای ژل آماده سازی استفاده می شود.
تخمیر موجودی TBE به یک بافر 1 × TBE متصل می شود که باعث می شود بافر حاوی 89 میلی متری تریس بورات و 2 میلی متیل EDTA، pH 8.3 باشد. 5 × یا 10 × سهام نیز ممکن است به محلول آکریل آمید / بیس آریل آمید برای ساخت ژل PAGE اضافه شود. ولتاژ اعمال شده کمتر از 5 V / cm برای حداکثر رزولوشن توصیه می شود.
بسته بندی

1، 4 لیتر در بطری های پلاستیکی

اندازه 1 لیتر در یک بطری پلاستیکی به اندازه کافی حاوی 5 × کنسانتره بسته بندی می شود.
یادداشت آماده سازی

آماده با پایه بیوتکنولوژی عملکرد خبره Trizma (کد محصول T6066) و مولکولی زیست شناسی معرف اسید بوریک (کد محصول B6768) و EDTA نمک دی سدیم (کد محصول E5134).
بازسازی

5 سانتی متر کنسانتره (0.445 متری تریس بورات، 10 میلیمتر EDTA، pH 8.3) را بعد از حل شدن با مقدار مشخص شده آب تولید می کند.


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۴۹۲,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ