گرافن اکسید 1 گرمی سیگما آلدریچ کد 796034

مشخصات گرافن اکسید 1 گرمی 796034 :

·       کد کالا : 796034

·       شرکت سازنده : سیگما آلدریچ

·       نام کالا : اکسید گرافن

·       پودر، 15-20 ورق، 4-10٪ لبه اکسید شده

·       فرمول خطی : C x O y H z

·       شناسه ماده PubChem: 329768525

قیمت گرافن اکسید   

قیمت گرافن اکسید به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله هزینه های ارسال و میزان موجود بودن در انبار آزمیران یا در شرکتهای همکار درصورتیکه میزان سفارشات شما روی این محصول زیاد باشد با قیمتهای کمتری میتوانید از آزمیران خرید انجام دهید

اکسید گرافن چیست؟

اکسید گرافیت (GO)، که قبلاً اکسید گرافیت یا اسید گرافیت نامیده می‌شد ، ترکیبی از کربن ، اکسیژن و هیدروژن با نسبت‌های متغیر است که از پردازش گرافیت با اکسیدکننده‌ها و اسیدهای قوی برای جداسازی فلزات اضافی به دست می‌آید . محصول حجیم حداکثر اکسید شده یک جامد زرد رنگ با نسبت C:O بین 2.1 تا 2.9 است که ساختار لایه گرافیت را حفظ می کند اما با فاصله بسیار بزرگتر و نامنظم.

مواد توده ای به طور خود به خود در محلول های اساسی پراکنده می شوند یا می توانند توسط فراصوت در حلال های قطبی پراکنده شوند تا ورقه های تک مولکولی تولید شوند که به قیاس با گرافن ، شکل تک لایه گرافیت ، به عنوان اکسید گرافن شناخته می شوند. [4] ورق های اکسید گرافن برای تهیه مواد قوی مانند کاغذ، غشاها، لایه های نازک و مواد کامپوزیتی استفاده شده است. در ابتدا، اکسید گرافن به عنوان یک واسطه احتمالی برای ساخت گرافن مورد توجه قرار گرفت. گرافن به دست آمده از احیای اکسید گرافن هنوز دارای عیوب شیمیایی و ساختاری زیادی است که برای برخی کاربردها مشکل ساز است اما برای برخی دیگر مزیت است.

·       شکل ظاهری:  پودر قهوه ای مایل به سیاه

·       چگالی ظاهری: ~ 1.8 گرم بر سانتی متر مکعب

·       حلالیت: قابل پخش در آب و حلال های قطبی

·       تعداد لایه ها: 15-20

·       اکسیداسیون: 4-10٪

این ماده اساساً از نانوپلاکت‌های گرافن لایه‌برداری شده حاوی گروه‌های آلی کاربردی تشکیل شده است. محتوای اکسیژن کمتر از 5٪ است. اکثر گروه ها هیدروکسیل ها (OH) هستند که تغییرات شیمیایی بیشتری را برای افزودن ویژگی های جدید امکان پذیر می کند. رویکرد عامل‌سازی برای اتصال بیشتر گروه‌ها در مرز فویل‌ها، با هدف حفظ خواص ذاتی گرافن (به عنوان مثال: هدایت الکتریکی) طراحی شده است.

اکسید گرافیت که قبلاً اکسید گرافیتی یا اسید گرافیتی نامیده می‌شد، ترکیبی از کربن، اکسیژن و هیدروژن در نسبت‌های متغیر است که توسط پردازش گرافیت با اکسید کننده‌های قوی حاصل می‌شود.

گرافن اکساید ماده ای دو بعدی است با ساختار شش ضلعی و کریستالی که به صورت تک لایه ساخته شده است که بر روی صفحات آن اکسیژن وجود دارد. گروه های اکسیژنی باعث به هم ریختن ساختار اصلی گرافن می شوند بنابراین خواص اصلی آن مانند رسانایی (الکتریکی – حرارتی) را تحت تاثیر قرار داده و آنرا کاهش می دهند.

گرافن اکساید در واقع همان صفحات دو بعدی گرافنی هستند که روی صفحاتش گروه های اکسیژنی وجود دارد. این ماده بدلیل به هم ریختن ساختار اصلی گرافن و وجود این گروه ها، خواص حرارتی و الکتریکی خوبی مانند گرافن ندارد. ولی بدلیل وجود گروه های اکسیژنی، توانایی برهمکنش بهتری با مواد دارد و می تواند در کاربردهای گوناگون دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

معمولا گروه های متصل به گرافن اکساید، گروه های هیدروکسیل و اپوکسید هستند. این گروه ها به گرافن اکسید این امکان را می دهند که با پیوندهای کووالانسی این صفحات را به بسیاری از مواد و بویزه پلیمرها متصل کند. گرافن اکسید نسبت به گرافن از زیست سازگاری بهتری برخوردار است و می تواند در کاربردهای پزشکی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

البته می توان گرافن اکساید را احیا کرد و تا حدی خواص آن را باز گرداند.

فروش گرافن اکسید

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات سیگما آلدریچ آمادگی دارد اکسید گرافن آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

خصوصیات ظاهری ال آرژنین  :

·       سطح کیفیت : 100

·       شکل ظاهری : پودر

·       ویژگی : میانگین نه از لایه های 15 تا 20

·       انحلال پذیری : آب: قابل پخش (حلال های قطبی)

·       چگالی ظاهری : ~ 1.8 گرم بر سانتی متر 3

موارد مصرف : در آزمایشگاههای تحقیقاتی مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد گرافن اکسید :

هدف این محصول پراکندگی و/یا ترکیب در حلال‌های قطبی (مانند آب، THF و DMF) و ماتریس‌های پلیمری قطبی (مانند PLA، PA و PET) است. برای پلیمریزاسیون درجا، اختلاط مستقیم رزین و قالب گیری، انحلال حلال، پردازش اکستروژن پس از ادغام مناسب است. کاربردهای بالقوه عبارتند از:

·       نانوکامپوزیت ها

·       پوشش های ضد خوردگی

·       فیلم‌هایی با ویژگی‌های مانع

·       غشاهای جداسازی

·       جوهرهای رسانا

·       ذخیره انرژی

موارد مشابه :

گرافن اکسید سیگما آلدریچ با گریدهای مختلفی جهت کارهای آزمایشگاهی متفاوت در کمپانی مرک آمریکا تولید میشود در اینجا چندین مدل از گرافن اکسیدهای کمپانی سیگما آلدریچ را معرفی میکنیم

ü     کد 796034    گرافن اکسید پودر، 15-20 ورق، 4-10٪ لبه اکسید شده           

ü     کد 777676    گرافن اکسید 4 میلی گرم در میلی لیتر، پراکندگی در H 2 O            

ü     کد 763705    گرافن اکسید 2 میلی گرم در میلی لیتر، پراکندگی در H 2 O            

ü     کد 763713    گرافن اکسید ورقه ای                  

ü     کد 900704    گرافن اکساید خمیر، بدون لایه برداری                 

ü     کد 794341    گرافن اکساید 15-20 ورق، 4-10٪ اکسید شده لبه، 1 میلی گرم در میلی لیتر، پراکندگی در H 2 O         

ü     کد 906999    گرافن اکساید درجه آند، 10 میلی گرم در میلی لیتر             

ü     کد 901940    گرافن اکسید pH  تثبیت شده، پراکندگی (در بافر HEPES 0.05 مولار)، pH 7.5     

ü     کد 798991    گرافن اکسید فیلم

آنالیز ال آرژنین :

تصویر فرمول :

کلمات کلیدی:

گرافن اکسید

ویژگی های گرافن اکسید

خرید گرافن اکسید

کاربرد گرافن اکسید

قیمت گرافن اکسید

روش سنتز گرافن اکسید

خواص گرافن اکسید

سنتز گرافن اکسید

نانو گرافن اکسید

گرافن اکسید چیست

گرافن اکسید کاهش یافته

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۳,۳۷۳,۴۴۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ