DPPH یا 2،2-دی فنیل-1-پیکریل هیدرازیل سیگما 1 گرمی کد D9132

آخرین به روز رسانی 1401.8.12

مشخصات DPPH سیگما آلدریچ  :

·       کد کالا D9132

·       شرکت سازنده سیگما آلدریچ

·       نام کالا 2،2-دی فنیل-1-پیکریل هیدرازیل

·       مترادف(ها): رادیکال 1،1-دی فنیل-2-پیکریل هیدرازیل، 2،2-دیفنیل-1-(2،4،6-ترینیتروفنیل) هیدرازیل، DPPH

·       فرمول تجربی: C18H12N5O6

·       شماره CAS: 1898-66-4

·       وزن مولکولی: 394.32

فروشگاه سیگما آلدریچ خرید DPPH

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات سیگما آلدریچ  آمادگی دارد DPPH آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

فروش ویژه DPPH سیگما آلدریچ

خصوصیات ظاهری DPPH  سیگما آلدریچ :

·       شکل ظاهری پودر

·       سطح کیفیت 100

·       رنگ سبز

·       نقطه ذوب  ~ 135 درجه سانتیگراد

·       دمای نگهداری 2-8 درجه سانتی گراد

موارد مصرف DPPH سیگما :

از این کالا بیشتر در آزمایشگاههای تحقیقات دانشگاهی استفاده میشود. جهت اندازه گیری فعالیتهای آنتی اکسیدانی

کاربرد DPPH در کجاست؟

2،2-دی فنیل-1-پیکریل هیدرازیل یک رادیکال آزاد است که توانایی پذیرنده هیدروژن را نسبت به آنتی اکسیدان ها نشان می دهد. از این رو، معمولاً در سنجش DPPH برای اندازه گیری فعالیت آنتی اکسیدانی نمونه های طبیعی مختلف مانند شراب، میوه ها، چای گیاهی و غیره استفاده می شود.

موارد مشابه :

آنالیز

سئوالات شما

رادیکال آزاد DPPH اسید چرب فنولیک هیدروکسیل و روش تهیه و کاربرد آن را نشان می دهد. این روش شامل مراحل زیر است: (1) مخلوط کردن و واکنش مونت موریلونیت، اسید چرب غیراشباع و فنل در زیر گاز بی اثر برای به دست آوردن مخلوطی حاوی اسیدهای چرب فنولیک هیدروکسیل؛ (2) پس از خنک شدن مخلوط به دست آمده در مرحله (1)، شسته شده و فیلتر شده، فیلتر به‌دست‌آمده در معرض تقطیر در خلاء قرار می‌گیرد تا مخلوطی از اسیدهای چرب حاوی گروه‌های هیدروکسیل فنولیک به دست آید؛ (3) مخلوط به‌دست‌آمده در مرحله (2) هیدروژنه می‌شود تا مخلوطی از اسیدهای چرب اشباع حاوی گروه‌های هیدروکسیل فنولیک اضافه شود. 4) مخلوط به‌دست‌آمده در مرحله (3) بدست می‌آید. مخلوط تحت تقطیر مولکولی قرار می‌گیرد تا یک اسید چرب هیدروکسیل فنولیک DPPH رادیکال‌های آزاد رادیکال رادیکال به دست آید. روش اختراع ساده، کارآمد و سازگار با محیط زیست است و اسید چرب فنولیک هیدروکسیل آماده شده رادیکال آزاد DPPH دارای ویژگی های پایداری حرارتی خوب، تبخیر و از بین رفتن آسان، سمیت و عوارض جانبی کمتر و رادیکال آزاد DPPH بالا است. نرخ مهار، و کاربرد خوبی دارد.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ