لوله آزمايش پلاستیکی 12*100 بدون درب بسته 200 عددی ساخت ایران
لوله آزمایش پلاستیکی

لوله آزمایش پلاستیکی یکی از پرکاربردترین ابزارهای آزمایشگاهی است. مشابه لوله های آزمایش دیگر، یک لوله آزمایش پلاستیکی یک ظرف استوانه ای U شکل است که می تواند دارای انواع بسته بندی مانند درب های لاستیکی، شمع های نخی، PBT، پلی پروپیلن و درپوش های پلی اتیلن باشد یا می تواند بدون درب باشد. این مواد، به ویژه پلی پروپیلن، مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و شیمیایی از خود نشان می دهند.

لوله های آزمایش پلاستیکی مقرون به صرفه و انعطاف پذیر هستند. مواد پلاستیکی مورد استفاده در ساخت آنها انعطاف پذیری خود را در محدوده دمایی گسترده ای حفظ می کنند و آنها را برای کار با نمونه های آزمایشگاهی مناسب می کند. در مقابل، لوله های آزمایش شیشه ای می توانند به تغییرات دما حساس بوده و به راحتی بشکنند.

لوله های آزمایش پلاستیکی کاربردهای گسترده ای دارند. این نوع لوله آزمایشها برای ذخیره سازی نمونه، جابجایی مایعات استفاده می شوند و می توانند در سانتریفیوژها برای جداسازی جامدات از مایعات استفاده شوند.

برای اطلاع از خرید لوله آزمایش 100*12 میلی متر یا سایزهای دیگر می توانید با کارشناسان آزمیران تماس حاصل فرمایید.

انواع لوله های آزمایش آزمایشگاهی:

1. لوله های کشت: لوله های کشت معمولاً از پلاستیک های شفاف مانند پلی پروپیلن ساخته می شوند و در آزمایشگاه ها برای پرورش موجودات زنده مانند باکتری ها، قارچ ها و ذخیره خون استفاده می شوند.

2. لوله های شیشه ای: لوله های شیشه ای مقاومت بالاتری در برابر حرارت و خوردگی دارند. بنابراین، لوله های آزمایش آزمایشگاهی اغلب از شیشه مانند بوروسیلیکات (پایرکس) ساخته می شوند. از لوله های آزمایش شیشه ای برای گرم کردن مستقیم و قرار گرفتن در معرض شعله استفاده می شود.

3. لوله های جوش: لوله های جوش لوله های بزرگتری هستند که برای جوشاندن مایعات استفاده می شوند. آنها معمولا به عنوان لوله های جوش شناخته می شوند.

4. لوله های مخروطی: لوله های مخروطی شکل برای سانتریفیوژ استفاده می شود و معمولا به عنوان لوله های سانتریفیوژ شناخته می شود.

آزمیران یکی از فروشندگان انواع لوله آزمایش پلاستیکی هم از تولیدات داخلی و هم از تولیدات خارجی است. کارشناسان فروش ما می توانند لوله های آزمایشگاهی پلاستیکی ایرانی و لوله های آزمایشگاهی پلاستیکی وارداتی را براساس سایز و نوع کاربرد به شما پیشنهاد دهند.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ